فونیکسریمکسبهتام

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کرمان:

قاچاق بنزین در جنوب کرمان

عرضه سوخت با کارت آزاد ممنوع می شود

عصر خودرو- دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کرمان با اشاره به قاچاق سوخت در جنوب استان کرمان گفت: از ابتدای مردادماه عرضه سوخت با کارت آزاد ممنوع شده و کارت های سوخت مازاد جمع آوری می شود.

قاچاق بنزین در جنوب کرمان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، ابراهیم شهریاری پیش از ظهر چهارشنبه درنشست خبری اظهار داشت: ما به دنبال اقدامات پیشگیری هستیم و به دنبال مچ گیری از کسی نیستیم و تعامل خوبی با دستگاه های دیگر استان برقرار کرده ایم.

    وی افزود: فرد وارد کننده لوازم خانگی قاچاق که در خارج از کشور زندگی می کرد با رصد اطلاعاتی که صورت گرفت دستگیر شد و انبارهای او در سیرجان، رفسنجان و کرمان شناسایی و پلمپ شد.

    شهریاری عنوان کرد: گمرک ارزش این کالاها را بین 16 تا 17 میلیارد تومان اعلام کرده که به نظر می رسد 70 درصد این کالاها به صورت قاچاق وارد کشور شده اند.

    دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان گفت: در سال گذشته با اقدامات اطلاعاتی که سربازان گمنام امام زمان (عج) انجام دادند بزرگترین باند قاچاق موبایل کشور در کرمان شناسایی و اعضای این باند دستگیر شدند.

    وی ادامه داد: در این عملیات بیش از هشت هزار و 500 دستگاه موبایل کشف و ضبط شد و این پرونده در حال طی کردن روند قانونی خود است.

    وی بیان کرد: در گذشته خلع قانونی در برخورد با قاچاقچیان وجود داشته اما خوشبختانه با اقداماتی که در زمینه مبارزه با کالای قاچاق در مجلس صورت گرفته این خلع بر طرف شده است.

    شهریاری ادامه داد: کرمان محل دپوی کالای قاچاق نیست زیرا این استان تنها محل عبور کالای قاچاق است و در سال 95 بزرگترین قاچاق سوخت ریلی کشور در استان کشف و ضبط شد.

    وی با اشاره به اینکه بنزین در جنوب استان به شدت در حال قاچاق است، افزود: از مرداده ماه سال جاری کارت های سوخت مازاد در جنوب استان کرمان جمع آوری و عرضه سوخت با کارت آزاد ممنوع می شود و باید هر فردی در زمان سوخت گیری از کارت سوخت خودروی خود استفاده کند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو