فونیکسریمکسبهتام

طی ۲۴ ساعت گذشته رخ داد:

تصادف در جاده های زنجان ۲ کشته و ۸ مصدوم برجای گذاشت

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: تصادف در جاده های استان زنجان دو کشته و ۸ مصدوم برجای گذاشت.

تصادف در جاده های زنجان ۲ کشته و ۸ مصدوم برجای گذاشت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ علی‌اصغر شیرمحمدی  افزود: برخورد یک دستگاه تریلر با یک دستگاه خودروی سواری تیبا در آزادراه زنجان به قزوین باند شمالی کیلومتر 95  یک کشته و سه مصدوم برجای گذاشت.

    وی علت اصلی وقوع این تصادف را عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی عنوان کرد.

    رئیس پلیس  راه استان زنجان همچنین ابراز کرد: برخورد یک دستگاه کامیون با یک دستگاه خودروی سواری پراید در محور آزادراه زنجان به تبریز هم یک کشته و 5 مصدوم بر جای گذاشت و علت اصلی وقوع این تصادف عدم توجه به جلو بوده است.

    شیرمحمدی تأکید کرد: طی سه ماهه سال جاری توجه نکردن به جلو با 34 درصد، توانایی نداشتن در کنترل وسیله نقلیه 16 درصد و انحراف به چپ 13 درصد علت تصادفات در جاده‌های استان زنجان را به خود اختصاص داده است.

    وی بابیان اینکه آزادراه زنجان به قزوین با 36 درصد بیشترین تصادفات در جاده  های استان زنجان را به خود اختصاص داده است، ابراز کرد: کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده‌های این استان و کشور با سامانه 141، سایت www.141.ir و نرم‌افزار موبایلی 141 ارتباط برقرار کنند و یا با سامانه 1816 تماس بگیرند تا بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه‌ریزی کنند.

    شیرمحمدی بابیان اینکه زنجان یک استان عبوری است  و بیشتر جاده‌ها برای گذر مسافران بزرگراه است، گفت: رانندگان به‌محض خستگی در اولین فرصت در یک مجتمع و توقفگاه اقدام به استراحت کنند و اصلاً رانندگی نکنند و در هر دو ساعت 15 دقیقه استراحت کنند و درجاهایی که مطمئن هستند تصادف پیش نمی‌آید توقف کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط