فونیکسریمکسبهتام

ارایه گزارش عملکرد هیات مدیره ایران خودرو به صاحبان سهام

عصر خودرو- گزارش عملکرد هیات مدیره شرکت ایران خودرو منتهی به ۲۹ اسفند ماه سال ۹۶ به صاحبان سهام این شرکت ارایه شد.

ارایه گزارش عملکرد هیات مدیره ایران خودرو به صاحبان سهام
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایکوپرس ، مجمع عمومی عادی سالیانه سهام ایران خودرو به ریاست فیض بخش تشکیل شد.در آغاز مجمع گزارش عملکرد هیات مدیره ایران خودرو ارایه شد.

    بخشی از گزارش عملکرد ایران خودرو به شرح زیر است:

    آغاز طراحی و تولید محصولات جدید برمبنای تفاهم نامه 10 جانبه بین المللی طراحی و تولید پلتفرم اختصاصی ایران خودرو از موفقیت های ایران خودرو در سال 96  است و با اجرای این قرارداد 23 واریات محصول در سگمنت های قیمتی و ابعادی مختلف با برند ایران خودرو به تولید خواهد رسید.

    عرضه محصولات جدید

    عرضه 6 محصول جدید به بازار از دیگر دستاوردهای سال گذشته  ایران خودرو است. تیراژ تولید سال گذشته از 711هزار دستگاه عبور کرد که بالاترین عدد پس از سال 90 به شمار می رود.

    ارتقای کیفی محصولات

    ارتقای کیفیت در محصولات تولیدی و افزایش ستاره های کیفیت نمودی از تلاش های بی وقفه در مجموعه ایران خودرو است. برخی محصولات در نخستین ارزیابی خود موفق به کسب چهار ستاره کیفیت شده اند که افزایش رضایت مشتریان را به همراه داشته است. در کنار ارتقای کیفیت محصولات، افزایش کیفیت خدمات پس از فروش و کسب رتبه های برتر در این حوزه نشان از بهبود در زنجیره تولید و خدمات ایران خودرو است.

    توسعه صادرات

    در سال گذشته صادرات خودرو نیز نسبت به سال 95 افزایش یافته و از دوهزار و 803 دستگاه به حدود3 هزار دستگاه در سال 96 رسیده است. ارزش صادرات قطعه نیز از دوهزار و 303 یورو به سه هزار و 757 یورو در سال 96 افزایش یافته است.کسب مجوز برای ورود محصولات به کشورهای حاشیه خلیج فارس به عنوان دیگر دستاوردهای صادراتی این شرکت است و با احیای سایت بلاروس نیز در توسعه و افزایش سهم بازار در کشورهای مشترک المنافع گام موثری برداشته شده است.

    راه اندازی سایت کرمانشاه

    افتتاح سایت تولیدی ایران خودرو در کرمانشاه عاملی در توسعه اجتماعی مناطق مختلف  است .این سایت با ظرفیت تولید 30 هزار دستگاه خودرو در سال، فرصت های شغلی متنوعی را برای جوانان منطقه کرمانشاه ایجاد کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو