فونیکسریمکسبهتام

واژگونی پژو در کمربندی غربی جان یک نفر را گرفت

عصر خودرو- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه ، با اشاره به واژگونی یک دستگاه خودروی پژو در کمربندی غربی شهر کرمانشاه، گفت: در اثر این حادثه دلخراش متاسفانه یک نفر کشته و یک تن دیگر هم زخمی شدند.

واژگونی پژو در کمربندی غربی جان یک نفر را گرفت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سرهنگ 'فضل الله شیری' روز یکشنبه ، اظهار داشت: این حادثه صبح امروز و به علت سرعت بالای خودروی پژو رخ داد که سرنشین جلو به علت نبستن کمربند ایمنی جان خود را از دست داد.
    وی افزود: همچنین راننده نیز به شدت زخمی و توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی انتقال یافت.
    سرهنگ شیری با بیان اینکه بارها به شهروندان در خصوص استفاده از کمربند ایمنی در سطح شهر و بخصوص در بزرگ راه ها که سرعت خودرو بالاست، هشدار داده شده است، خاطرنشان کرد: کمربند ایمنی در بسیاری از مواقع مانند حادثه امروز می تواند حافظ جان سرنشینان خودرو باشد.
    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان تصریح کرد: در حادثه واژگونی خودروی پژو، در واقع می توان کمربند ایمنی را عامل اصلی زنده ماندن راننده این خودرو معرفی کرد.
    وی همچنین بر اصلاح بسیاری از نقاط حادثه خیز نیز تاکید کرد و گفت: کمربندی غربی کرمانشاه یکی از این نقاط است که حتما نیاز به اصلاح شدن دارد چرا که تاکنون شهروندان زیادی به علت سوانح رانندگی جان خود را از دست داده اند.
    سرهنگ شیری در پایان و با تاکید بر اینکه رانندگان در هر شرایط موظف به رعایت سرعت مطمئنه هستند، گفت: عاقبت رانندگی با سرعت غیرمجاز چیزی جز تصادف، مصدومیت و در نهایت مرگ به همراه ندارد.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط