فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان:

چهار سامانه توزین در حین حرکت خودروهای باری دراستان زنجان نصب شد

عصر خودرو- مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت: چهار سامانه توزین در حین حرکت خودروهای باری دراستان زنجان نصب شد.

چهار سامانه توزین در حین حرکت خودروهای باری دراستان زنجان نصب شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»  به نقل از راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان، دست نشان  افزود:  3 دستگاه WIM - سامانه توزین حین حرکت -   در محورهای مواصلاتی استان زنجان  نصب شده اند که  قادرند به صورت آنلاین بار خودروهای سنگین را وزن‌کشی کرده و با اطلاعات ثبت شده در بارنامه خودروهای باری تطبیق دهند و هرگونه مغایرت را به پلیس اعلام کنند و راه اندازی چهارمین دستگاه نیز در محور زنجان – بیجاردردستورکارقراردارد.

    وی ادامه داد: براساس برنامه سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای کشور و در راستای جلوگیری از فرسودگی راه‌ها به علت عبور بارهای غیرمجاز 65 دستگاه توزین در حال حرکت در جاده‌های کشور  نصب  می شود که سهم استان زنجان دراین میان 4 دستگاه است .

    دست نشان تصریح کرد: سه دستگاه درحال حاضر درمحورهای آزادراه زنجان – قزوین و باند شمالی و جنوبی محورزنجان – خرمدره نصب شده است و چهارمین دستگاه در محور زنجان – بیجارمستقرخواهد شد .

    مدیرکل راهداری وحمل وننقل جاده ای استان زنجان بیان داشت : در شرایط فعلی و با استفاده از این سامانه این امکان فراهم می شود که علاوه بر توزین بار خودروها به صورت دیجیتالی و در حال حرکت، بارنامه خودرو نیز کنترل می‌شود و در صورت مغایرت میان وزن بار خودرو با آنچه در بارنامه ذکر شده، اطلاعات خودرو به پلیس راه اعلام شده و به این تخلف رسیدگی می‌شود.

    دست نشان افزود: هزینه اضافه شدن هریک از این دستگاه‌ها و اتصال آن به سامانه آنلاین، حدود یک میلیارد تومان است و با احتساب راه اندازی سامانه توزین حین حرکت محور زنجان – دندی که درسالهای قبل نصب شده بود ،تعداد سامانه های موجود درمحورهای استان زنجان به 5 دستگاه می رسد .
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم