فونیکسریمکسبهتام

نوسازی بیش از هزار دستگاه اتوبوس

استانداری با ایجاد ایستگاه تبادل مترو با راه آهن در شهر ری موافقت کرد

عصر خودرو- مدیرکل دفتر فنی استاندار تهران از موافقت استانداری با ایجاد ایستگاه تبادل مترو با راه آهن شهرری خبر داد.

نوسازی بیش از هزار دستگاه اتوبوس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴:۰۰
    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ،  علی اکبر خراسانی مدیرکل دفتر فنی استاندار تهران امروز در حاشیه جلسه شورای ترافیک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این جلسه مقرر شد تا پایان شهریورماه پایانه جوانمرد قصاب تکمیل شود که با احداث این پایانه مشکل حمل و نقل عمومی در قرچک و ورامین حل می‌شود همچنین مصوبه‌ای مبنی بر احداث کمربندی جنوبی شهر ورامین نیز داشتیم.

    وی افزود: اختلاف نظر‌های شورای عالی ترافیک و شهرداری 31 بند بوده که 7 بند آن در این جلسه مطرح و در رابطه با آن تصمیم گیری شد و بند‌های دیگر آن نیز در جلسات آینده مورد بررسی قرار می‌گیرد.

    مدیرکل دفتر فنی استاندار تهران گفت: در رابطه با تاکسی‌های فرسوده از پلیس راهور و شهردای خواسته شد که برای ورود تاکسی‌های ورامین و قرچک به شوش اقدامات لازم انجام شود.

    وی در رابطه با نوسازی ناوگان حمل و نقل تهران نیز گفت: برای نوسازی ناوگان فرسوده نیز مقرر شد جلساتی با مدیران ایران خودروسایپا داشته باشیم تا اقدامات موثری در این رابطه صورت گیرد.

    خراسانی با اشاره به نوسازی هزار و 154 دستگاه اتوبوس تصریح کرد: خوشبختانه برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و حمل و نقل تهران ارز لازم پیش‌بینی شده و مشکلی در این زمینه نداریم و باید بررسی شود که چه تعداد از اتوبوس‌ها قابلیت نوسازی دارند و هدف این است که در کنار الزامات آلودگی هوا شرایط حمل ونقلی نیز برای شهروندان تسهیل شود.

    وی در رابطه با ایستگاه تبادل مترو نیز افزود: در مورد ایجاد ایستگاه تبادل مترو و راه‌آهن در شهرری بنا به پیشنهاد شهرداری تهران مبنی بر ایجاد این ایستگاه به مساحت 8 هکتار موافقت شد که با احداث آن مشکل حمل و نقل جنوب استان تهران نیز رفع می‌شود.

    خراسانی در پایان اظهار کرد: احداث راه‌آهن حومه‌ای استان تهران نیز با جدیت تمام پیگیری می‌شود همچنین راه‌آهن اسلامشهر و قرچک پیشرفت خوبی داشته و به زودی مشکل حمل و نقل ریلی شهرستان‌های تهران نیزحل می‌شود.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو