فونیکسریمکسبهتام

خودروهای پرنده اوبر آسمان جهان را تسخیر می کنند

۵ کشور میزبان تاکسی های پروازی می شوند

عصر خودرو- خودروهای پرنده اوبر به زودی وارد آسمان می شوند. خودروهایی که قرار نیست صرفا در آسمان ایالات متحده پرواز کنند و پنج شهر در کشورهای مختلف میزبانشان خواهد بود.

خودروهای پرنده اوبر آسمان جهان را تسخیر می کنند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از انتخاب ، اوبر برای آزمایش های اولیه خودروهای پرنده  خود شهرهایی را در کشورهای استرالیا، ژاپن، هند، برزیل و فرانسه بعنوان سایت های  آزمایشی خارج از ایالات متحده انتخاب کرده است است .

    اوبر قصد دارد خودروهای پرنده خود را برای نسل جدید سیستم های حمل و نقل جهان معرفی کند.شرکت اوبر پیش از این، به شکل رسمی آزمایش های خود را تحت نام «اوبر ایر» در دالاس و لس آنجلس، اجرایی و اکنون اعلام کرد که در حال کار با پنج کشور برای راه اندازی UberAir در سطح بین المللی است.

    اما پرسش این است که اوبر چرا کشورهای خاصی را برای آزمایشات بعدی انتخاب کرده است؟ استرالیا، برزیل، فرانسه، هندوستان و ژاپن با این هدف انتخاب شده اند که از طریق آزمایشات پروازی و آسمان محور (آزمایش در  آسمان) به لحاظ  تکنولوژیک و تطابق با سیستم حمل و نقل محلی مورد بررسی قرار گیرند.

     

    این شرکت می گوید که در حال حاضر به طور رسمی با تنظیم کننده ها و برنامه ریزان خود در شهرهایی در سراسر پنج کشور مذکور کار می کند و قصد دارد سومین شهر آزمون UberAir خود را ظرف شش ماه اعلام کند. شهرهای احتمالی این ها هستند:

    استرالیا: سیدنی و ملبورن

    برزیل: ریودوژانیرو و ایالت سائوپائولو

    فرانسه: پاریس

    هند: بمبئی، دهلی و بنگلور

    ژاپن: توکیو

    هنگامی که UberAir از زمین خارج می شود، شما نمی توانید سدان ها را با بال های پیچیده ببینید. این وسیله نقلیه هوایی بیشتر شبیه هواپیماهای بدون سرنشین هستند.

    درذ حال حاضر، اوبر  با شرکایی مانند Embraer و هواپیمایی Aurora Flight Sciences متعلق به بوئینگ برای توسعه وسایل نقلیه خود کار می کند.  این شرکت اولین طراحی خود را برای خودروی مفهومی eVTOL در دومین کنفرانس Uber Elevate خود در لس آنجلس ارائه کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو