فونیکسریمکسبهتام

اعلام آمادگی ISQI برای همکاری با مرکز تحقیقات صنایع لاستیک

عصر خودرو- همایش آشنایی با استانداردهای نوین تایر با رویکرد اعتلای کیفیت و تدوین استانداردهای نوین، در محل شرکت مهندسی و تحقیقات صنایع لاستیک ایران برگزار شد.

اعلام آمادگی ISQI برای همکاری با مرکز تحقیقات صنایع لاستیک
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» ، در این سمینار که با حضور صاحب نظران و کارشناسان حوزه تایر خودرو برگزار شد، سعید تاجیک قائم مقام مدیرعامل شرکت ISQI، پس از تشریح روش‌های تست استانداردهای 85 گانه از آمادگی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران جهت انجام تست و آزمون تایرها، براساس روش‌های مورد تایید سازمان ملی استاندارد ایران و ارائه این خدمت به تولیدکنندگان تایر با همکاری شرکت مهندسی و تحقیقات لاستیک ایران خبر داد.
    قائم مقام شرکت ISQI، ضمن مقایسه روش‌های تست استاندارد خودرو در ایران و اروپا، نبود تجهیزات کافی برای تست خودرو از جمله تست های مرتبط با تصادف، سیستم ترمز اضطراری بر روی خودروها و همچنین عدم امکان پیاده‌سازی استانداردهای جدید در تولید برخی خودروهای قدیمی را به عنوان چالش های موجود در ایران برشمرد.
    سعید تاجیک با ارائه جزئیات و نتایج حاصل از تست انجام شده در شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران بر روی خودروی ساندرو با تایر معمولی در مقایسه با تایر سبز green tire)) گفت: با توجه به میزان آلایندگی کمتر تایرهای سبز نسبت تایرهای معمولی، این نوع تایرها می‌توانند به‌عنوان گزینه‌ای مناسب، در کاهش آلاینده‌های زیست‌محیطی درنظر گرفته شوند.
    در ادامه این سمینار، سخنرانان، طی یک نشست به پرسش های حاضران در حوزه‌های تولید و تست لاستیک پاسخ دادند و به تشریح استانداردهای آن پرداختند و در نهایت از مرکز آزمون تایر بازدید کردند.

    نویسنده :میترا ممسنی

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط