فونیکسریمکسبهتام

معاون عمرانی استانداری قزوین:

کاهش سوانح درون شهری نیازمند فرهنگ سازی و آموزش مستمر است

عصر خودرو- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: با فرهنگ سازی و آموزش رانندگان با کمک رسانه های گروهی می توانیم تلفات و خسارات سوانح جاده ای و درون شهری را به نحو قابل توجهی کاهش دهیم.

کاهش سوانح درون شهری نیازمند فرهنگ سازی و آموزش مستمر است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵:۰۰

     به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، علی فرخزاد روز سه شنبه در نشست شورای ترافیک و حمل و نقل استان قزوین که در استانداری برگزار شد اظهارداشت: برای کاهش سوانح درون شهری و برون شهری نیازمند فرهنگ سازی هستیم و در این میان باید از رسانه ها هم کمک بگیریم.

    وی افزود: علیرغم این که با مجموعه اقدامات انجام شده در سال گذشته شاهد کاهش آمار کشته ها در سوانح بودیم اما همچنان باید اطلاع رسانی و فرهنگ سازی را جدی بگیریم و ادامه دهیم.

    فرخزاد یادآورشد: تلفات سوانح داخل شهری در سال 88 و 89 حدود 55 نفر بود که امسال این تعداد به کمتر از 20 نفر رسیده همچنین سوانح خسارتی، جرحی و فوتی در استان با وجود افزایش 11 میلیونی تردد خودروها در سال جاری نسبت به سال گذشته در مجموع 6 درصد کاهش داشته است.

    وی گفت: از دست دادن حتی یک نفر هم در سوانح برای ما نگران کننده است و باید با کمک همه دستگاهها، رسانه ها و خود رانندگان هرس ال تعداد کشته و زخمی ها را کاهش دهیم.

    معاون عمرانی استانداری قزوین یادآورشد: انتظار داریم با تعامل و همراهی بیشتر دستگاه قضایی، پلیس راه و هلال احمر در نحوه رسیدگی به پرونده های سوانح فوتی و جرحی سرعت بیشتری را شاهد باشیم.

    فرخزاد در خصوص تبدیل میدان 22 بهمن به چهارراه در شهر قزوین گفت: همزمان با حذف میدان در این محدوده لازم است اقدامات اصلاحی دیگر نیز انجام شود و دستگاه های مربوط از جمله سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، پلیس راهور و راه و شهرسازی برای ساماندهی ایستگاه های تاکسی منطقه و انتقال آن به پایانه نسیم شمال اقدام کنند.

    وی با اشاره به ادامه اجرای طرح تقاطع غیرهمسطح در بین بلوار امام خمینی(ره) و آزاد راه قزوین، زنجان، رشت، اظهارداشت: با توجه به آماده بودن عملیات آسفالت بخش جنوب شرقی این تقاطع، باید هماهنگی لازم با پلیس راه در خصوص ایمن سازی حریم راه و آسفالت مسیر  انجام شود و در این رابطه نصب تابلوهای راهنمایی با هماهنگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ضروری است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو