فونیکسریمکسبهتام

شهردار منطقه ۱۱ تهران مطرح کرد؛

دسترسی ساکنان مرکز تهران به ایستگاه مترو و اتوبوس در هر ۷۰۰ متر

عصر خودرو- آبادیان گفت: با افتتاح ۶ ایستگاه مترو خط ۷، شهروندان تهرانی می‌توانند با طی کردن ۷۰۰ متر به صورت پیاده به حمل و نقل عمومی دسترسی یابند.

دسترسی ساکنان مرکز تهران به ایستگاه مترو و اتوبوس در هر ۷۰۰ متر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲:۰۰

     به گزارش پایگاه خبر«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ نصراله آبادیان شهردار منطقه 11  در ارتباط با آخرین وضعیت ایستگاه های خط 7 مترو  گفت: دو ایستگاه مترو هلال احمر و کمیل در مراحل پایانی بهره برداری قرار دارند که با نصب تجهیزات پله برقی تا پایان پاییز سال جاری آماده افتتاح می شوند.
    آبادیان ادامه داد: در حال حاضر منطقه 11، 6 ایستگاه مترو به طول 7 کیلومتر دارد و با افتتاح سایر ایستگاه های خط 7، تعداد ایستگاه ها به 14 می رسد که ساکنان و شهروندان این منطقه در هر 700 متر مسافت به یک ایستگاه مترو و بی ،آر،تی دسترسی خواهند یافت.

    به گفته شهردار منطقه 11 با بهره برداری از ایستگاه های خط 7 تا پایان سال جاری کیفیت زندگی در محله های مرکزی شهر تهران به خصوص در حوزه حمل و نقل عمومی به شکل قابل توجهی افزایش می یابد.

    آبادیان همچنین در ارتباط با ایستگاه مهدیه که به تازگی به بهره برداری رسیده، گفت: این ایستگاه روزانه نزدیک به 5 هزار نفر مسافر را جابه جا می کند.

    وی افتتاح 7 ایستگاه در منطقه 11 و برخورداری این منطقه از 14 ایستگاه مترو تا پایان سال جاری را نقطه عطفی در توسعه زیرساختی این منطقه و عامل بسیار مهمی در افزایش چشمگیر کیفیت زندگی در محله های مرکزی شهر تهران دانست.

    گفتنی است؛ با بهره برداری از 7 ایستگاه مترو سهم مترو در پوشش حمل و نقل عمومی محله های مرکزی شهر تهران به 80 درصد می رسد که با وجود دو خط بی،آر،تی با 26 ایستگاه درمجموع 100 درصد مساحت منطقه 11 تحت پوشش حمل و نقل عمومی با طی 700 متر پیاده قرار می گیرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط