فونیکسریمکسبهتام

شهردار منطقه ۱۳ خبر داد

پایانه تاکسیرانی شهید کلاهدوز به زودی افتتاح می‌شود

عصر خودرو- رحمان زاده گفت: پایانه تاکسیرانی شهید کلاهدوز پس از تجهیز و آماده سازی به زودی افتتاح می‌شود.

پایانه تاکسیرانی شهید کلاهدوز به زودی افتتاح می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایانه تاکسیرانی شهید کلاهدوز پس از تجهیز و آماده سازی به زودی افتتاح می‌شود.

    مرتضی رحمان زاده شهردارمنطقه 13 اظهار کرد: این پایانه در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع و دارای سرپناه یکپارچه با سقف سازه فضاکار و دارای 4 خط تاکسی در کنار مترو شهید کلاهدوز است.

    شهردار منطقه 13 تامین دسترسی به سرویس‌های بهداشتی پاکیزه، کارآمد و مجهز در سطح شهر و فضا‌های عمومی انتظار به‌جای شهروندان از مدیریت شهری عنوان کرد و افزود: بنابراین طراحی، ساخت و تجهیز پایانه شهید کلاهدوز به این امکانات، کیفیت بهداشت و زندگی شهری را بهبود می‌بخشد.

    پایانه تاکسیرانی شهید کلاهدوز به زودی افتتاح می‌شود

    وی همچنین با اشاره به تجهیز این پایانه به سرویس بهداشتی افزود: سرویس بهداشتی عمومی به مساحت 100 متر مربع به تعداد 12 چشمه حسب مصوبه اداره زیباسازی شهرداری مرکز در اتوبان شهید دوران داخل پایانه شهید کلاهدوز احداث شد.

    رحمان زاده در خاتمه گفت: شهرداری در سه سطح با مردم در ارتباط است؛ سطح اول خدمات به مردم، سطح دوم حفظ و توسعه فضای سبز و سطح سوم در سطح فرهنگ. امروزه یکی از کارآمدترین ساز و کار‌های مدیریت شهری برای رسیدن به مناسبات اجتماعی مطلوب و کاهش هزینه‌های وارده بر شهر، توجه و برنامه‌ریزی برای ارتقای فرهنگ شهرنشینی در بین شهروندان است.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم