فونیکسریمکسبهتام

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ خبر داد

تمهیدات پلیس پیشگیری پایتخت برای دربی امروز

عصر خودرو- رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از آمادگی کامل نیروهای پلیس پیشگیری برای تامین امنیت تماشاچیان در مسیرهای منتهی به ورزشگاه آزادی خبر داد.

تمهیدات پلیس پیشگیری پایتخت برای دربی امروز
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، سرهنگ کیوان ظهیری رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ  به تمهیدات این پلیس برای بازی فوتبال بین دو باشگاه استقلال و پرسپولیس پرداخت و اظهار داشت: نیروهای کلانتری های تهران از ساعت 12 امروز در میادین اصلی و مسیرهای منتهی به ورزشگاه با خودرو و موتورسیکلت مستقر خواهند شد.

    وی با بیان این مطلب که این استقرار تا ساعاتی پس از پایان بازی ادامه خواهد داشت, تصریح کرد: با توجه به اینکه بسیاری از تماشاچیان عزیز از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می کنند در این خصوص نیز تمهیداتی اندیشیده شده است.

    سرهنگ ظهیری ادامه داد: ماموران انتظامی  ایستگاه های اتوبوس منتهی به میدان آزادی را به صورت ویژه تحت پوشش قرار می دهند .

    وی افزود: همچنین امنیت ان دسته از  ورزش دوستان که از ایستگاه مترو ورزشگاه آزادی که در خط 5 واقع شده, استفاده می کنند با حضور ماموران پلیس مترو، تامین خواهند شد.

    سرهنگ ظهیری به تماشاچیان توصیه کرد: ضمن رعایت قوانین و مقررات و همکاری با پلیس جهت برگزاری یک مسابقه جذاب به هشدارهای اعلامی در خصوص پیشگیری از سرقت توجه داشته باشند.

    رییس پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: به هنگام استفاده از وسایل نقلیه عمومی و حضور در استادیوم و نشستن و برخاستن از صندلی و خروج از ورزشگاه که با ازدحام جمعیت. همرا ه است شهروندان بایدمراقب گوشی ها و مدارک هویتی خود باشند چرا که متداولترین نوع سرقت از تماشاچیان سرقت گوشی و جیب بری است.

    وی افزود: شهروندانی که خودروهای خود را در بیرون ورزشگاه پارک می کنند از قرار دادن وسایل شخصی و ارزشمند در داخل ان خودداری کرده و خودروی خود را به تجهیرات ایمنی مجهز کنند.

    این مقام انتظامی در خاتمه افزود: گشت های کلانتری های همجوار ورزشگاه و نیز ماموران 110 به صورت گسترده تری نسبت به روزهای عادی حوالی ورزشگاه حضور دارند تا ضمن گشت زنی های پیشگیرانه در صورت نیاز شهروندان بتوانند در سریع ترین زمان خدمات رسانی را انجام دهند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو