فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

خودروهای غیر چینی خارجی محبوب پایتخت نشینان

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی نتایج یک نظرسنجی نشان داد ۵/۷۶ درصد تهرانی‌ها خودرهای خارجی غیرچینی را به داخلی ترجیح می‌‏دهند. براین اساس ۵۹ درصد از تهرانی‏های شرکت کرده در این نظرسنجی اعلام کردند کیفیت کالاهای خارجی غیرچینی بهتر از کالاهای تولیدات داخلی است.

خودروهای غیر چینی خارجی محبوب پایتخت نشینان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، درحالی که این میزان برای کالاهای ایرانی برابر با 3/28 درصد است و برای کالاهای چینی 9/0 درصد می‎باشد.جالب اینجاست که در مورد خودرو تنها9/16 ازتهرانی‎ها عنوان کرده‏اند که کیفیت خودروهای داخلی بیشتر از خودروهای خارجی غیرچینی است. یعنی 5/76 درصد تهرانی ها معتقدند کیفیت خودروهای خارجی غیرچینی بهتراز تولیدات داخلی است.
    http://www.asrekhodro.com/News/21125
    سازمان حمایت باید پاسخگوی قطع عرضه خودرو باشد
    شش سال پیش در چنین روزی در حالیکه برخی نمایندگان مجلس از قطع عرضه خودرو از سوی خودروسازان خبر دادند، اما مدیرکل دفتر صنایع ماشین‌سازی و نیرو محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت هرگونه اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی در این زمینه را وظیفه سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان دانست. کیومرث فروتنی در پاسخ به اینکه برخی نمایندگان مجلس از قطع عرضه خودرو از سوی خودروسازان خبر داده اند، این اخبار را تائید می کنید؟ اظهار کرد: مباحث مرتبط با فروش خودرو و پیگیری های آن مربوط به سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان است و ترجیح می دهم این موضوع از سوی سازمان حمایت پیگیری شود.وی ادامه داد: مباحث مرتبط با عرضه و فروش خودرو را سازمان حمایت پیگیری می کند و ما به عنوان دفتر ماشین سازی به صورت جنبی در جریان مسائل مربوط به عرضه و فروش خودرو هستیم، اما به طور کلی این مباحث مربوط به سازمان حمایت است.مدیرکل دفتر صنایع ماشین سازی و نیرو محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به اینکه به هر حال شما قطع عرضه خودرو از سوی خودروسازان بزرگ را تائید می کنید یا نه؟ خاطرنشان کرد: مباحث مربوط به قیمت، عرضه و فروش خودرو مربوط به سازمان حمایت است و باید از سوی این سازمان پیگیری شود البته ما تاکنون گزارش مشخص و روشنی در این خصوص نداشته ایم.
    http://www.asrekhodro.com/News/21121

    بیشترین شکایات خودرویی مصرف‌کنندگان از کیفیت خودروهاست
    شش سال پیش در چنین روزی بیشترین حجم شکایات خودرویی مصرف‌کنندگان ایرانی در سال 90 مربوط به کیفیت خودروها بوده است. براساس آمار شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در سال گذشته 57.8 درصد کل شکایات خودرویی مصرف کنندگان ایرانی مربوط به کیفیت خودروها بوده است.
    پس از کیفیت نیز سطح و چگونگی ارائه خدمات پس از فروش خودروها بیشترین حجم و معادل 25.2 درصد شکایات خودرویی را به خود اختصاص داده است.
    خدمات پس از فروش خودروها نیز با 10.5 درصد کل شکایات در رتبه سوم شکایات خودرویی شهروندان ایرانی قرار داشته است.
    کمترین میزان شکایات خودرویی مصرف کنندگان نیز از سوانح ایجاد شده برای خودروها مانند آتش سوزی و واژگونی بوده که معادل 6.5 درصد کل حجم شکایت خودرویی سال گذشته را به خود اختصاص داده است.
    http://www.asrekhodro.com/News/21106

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو