فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

هنوز توافقی برای افزایش قیمت خودروها نشده است

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی مدیرعامل سایپا با اشاره به جلسه اخیر کمیته قیمت گذاری خودرو گفت: توافق نهایی برای افزایش قیمت خودروها با سازمان حمایت انجام نشده و مدارک خودروسازان در حال بررسی است .

هنوز توافقی برای افزایش قیمت خودروها نشده است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، سعید مدنی با بیان این که هنوز افزایش قیمت خودرو نهایی نشده و سازمان حمایت در حال بررسی اسناد و مدارک خودروسازان است، تصریح کرد : در جلسه اخیر کمیته قیمت گذاری خودرو قرار شد مسئولان سازمان حمایت درخواست خودروسازان را برای افزایش قیمت خودروها بررسی کند و نتیجه آن را به خودروسازان اعلام کند .

    http://asrekhodro.com/News/21248

    نامزدهای دریافت جایزه خودرو سال 2013 اروپا

    شش سال پیش در چنین روزی اعلام شد خودروهای الکتریکی دو سال پیاپی توانستند عنوان خودرو سال اروپا را کسب کنند . سال 2011 نیسان ولت و امسال نیز شورولت ولت این عنوان را کسب کردند.
    با این حال بعید به نظر می رسد خودروهای الکتریکی بار دیگر بتوانند این عنوان را کسب کنند .
    در فهرست نامزده های دریافت جایزه خودرو سال 2013 تنها نام های شناخته شده اسمارت ED ، ولوو V 60پلاگین هیبریدی و پریوس پلاگین وجود دارد .در این فهرست همچنین نام های آئودی A3، بی.ام.دبلیو سری 3 ، پورشه باکستر و رنو کلیو دیده می شود. شورولت مالیبو ، فیات L500، فورد B-Max ، هوندا CR-V ، هیوندایی I30، هیوندایی سانتافه ، کیا cee’d و کیا اپتیما به چشم می خورد.فولکس واگن گلف ، مرسدس بنز A-Class ، پژو 208 و میتسوبیشی اوتلندر دیگر نام های موجود در این فهرست هستند.

    http://asrekhodro.com/News/21245

    تعطیل کارخانه فیات در ایتالیا
    شش سال پیش در چنین روزی اعلام شد که فیات بار دیگر یک کارخانه خود را در ایتالیا به دلیل کاهش تقاضا در اروپا تعطیل می کند .
    این سومین بار است که فیات این کارخانه را از ماه جولای به طور موقت تعطیل می کند. فیات تایید تایید کرده است که این کارخانه از 29 اکتبر تا 9 نوامبر تعطیل خواهد بود .کارگران این کارخانه نیز به طور موقت اخراج خواهند شد.فیات در این کارخانه ایتالیایی مدل پاندا را تولید می کند . فیات می گوید قصد ندارد کارخانه های خود را به طور دائم بسته نگه دارد .فیات تا کنون به دلیل مشکلات اقتصادی اروپا و کاهش تقاضا برای خودرو زیان بسیاری دیده است.

    http://asrekhodro.com/News/21243

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو