فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس نیروی انتظامی تهران بزرگ:

تسهیلات پلیس برای تهرانی‌هایی که بالای یک میلیون تخلف رانندگی دارند

عصر خودرو- رئیس پلیس نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: خودروها و موتورسیکلت‌هایی که بیش از یک میلیون تومان جریمه دارند توقیف می‌شوند.

تسهیلات پلیس برای تهرانی‌هایی که بالای یک میلیون تخلف رانندگی دارند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، سردار حسین رحیمی در حاشیه نود و دومین جلسه علنی شورای شهر تهران، ری و تجریش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز توفیقی شد در خدمت اعضای شورای شهر تهران باشیم و گزارشی از اقدامات پلیس در حوزه امنیت و انضباط ارائه دهیم.

    وی با اشاره به اینکه باورمان بر این است که یک هم‌افزایی و وحدت بین ناجا، شهرداری و شورای شهر وجود دارد، گفت: امروز با کمک نیروی انتظامی روزانه ده‌ها مورد از اقداماتی که نیازمند حضور پلیس است انجام می‌شود.

    سردار رحیمی بیان داشت: ما خدمات مضاعفی را به شهروندان ارائه می‌دهیم، بخش اول آن در ستاد ترخیص وسایل نقلیه است که تعداد زیادی خودرو وموتورسیکلت که دارای تخلفات بالای یک میلیون تومان هستند توقیف شده‌اند و با توجه به اینکه توان پرداخت ندارند، از طریق تسهیلاتی که ایجاد می‌شود می‌توانند بدهی خود را پرداخت کنند و وسیله نقلیه ترخیص می‌شود و تیم‌های ویژه‌ای نیز برای این کار تدارک دیده‌ایم که متشکل از قاضی و افراد کارشناس است که در ستاد ترخیص مستقر هستند و از ساعت 8 صبح تا 5 بعدازظهر خدمات ارائه می‌دهند و در این دو روز تعدادی از مردم مشکل‌شان حل و بدهی‌ها پرداخت شده است.

    رئیس پلیس نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت:‌ در واحدهای تشخیص هویت نیز همکاران ما تا ساعت 5 بعدازظهر آماده ارائه خدمت به شهروندان هستند و کار متقاضیان نیز دریافت گواهی سوءپیشینه با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

    وی در خصوص واحد گذرنامه و اتباع خارجی نیز گفت: این واحد از ساعت 8 تا 5 بعدازظهر آماده تعویض گذرنامه و ارائه مجوزهای لازم برای مراسم اربعین هستند.

    رحیمی اظهار داشت: ما دارای 11 مرکز مشاوره هستیم و این به اضافه مراکز مشاوره‌ای که در تمام کلانتری‌ها مستقر هستند و به شهروندان خدمات لازم را ارائه می‌دهند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو