فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی ؛

واردات ۱۵۷۰۰ خودروی خارجی با ارز دولتی

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی طی ۵ ماهه ابتدایی سال ۱۵۷۰۰ خودروی خارجی به ارزش ۳۴۱ میلیون دلار به کشور وارد شد که ۷۸ درصد آن با ارز دولتی بود، همچنین ۵۰میلیارددلار ثبت سفارش واردات نیز در گمرک به ثبت رسیده است.از سال ۸۹ تاکنون بالغ بر ۲ میلیارددلار واردات خودرو به کشور انجام شد.

واردات ۱۵۷۰۰ خودروی خارجی با ارز دولتی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، تعداد خودروهای وارداتی به کشور در کل سال 90 به میزان 40 هزار دستگاه بود که ارزش آن 830 میلیون دلار بوده و 86 درصد از آن نیز از ارز دولتی برای انجام واردات خودرو به داخل کشور استفاده شده بود.همچنین کل واردات گمرک در سال 90 به میزان 56 میلیارد دلار بوده است که رقم ثبت سفارش طی 5 ماهه ابتدای سال جاری به 50 میلیارد دلار رسیده است.
    http://www.asrekhodro.com/News/21286


    آغاز صادارت سایپا به اروپا
    شش سال پیش در چنین روزی میزان صادرات محصولات سایپا در 6 ماهه اول سال 91 با رشد دو برابری نسبت به مدت مشابه سال گذشته همراه شد .
    گروه خودروسازی سایپا با افزایش صادرات محصول به بازارهای هدف ، اختلاف خود را با دیگر صادر کنندگان غیر نفتی به میزان قابل توجهی افزایش داد و صدرنشینی خود را در جدول برترین صادر کنندگان کشور تثبیت کرد .گروه خودروسازی سایپا در 6 ماهه اول سال 91 در راستای افزایش هدف های صادراتی و انجام فعالیت های مستمر بازاریابی ، کشورهای اوکراین ، لیبی ، افغانستان ، غنا و کامرون را به سبد واردکنندگان محصولات خود اضافه کرد .این در حالی است که صادرات خودروهای سایپا به کشور اوکراین به عنوان اولین بازار اروپایی و همچنین به واسطه تطابق محصول تیبا با استانداردهای بازار این کشور ، میتواند زمینه حضور محصولات این شرکت در سایر کشورهای اروپایی و منطقه CIS را فراهم کند .
    http://www.asrekhodro.com/News/21288


    افزایش 30 درصدی قیمت خودرو و توقف فروش نقدی خودروسازان
    شش سال پیش در چنین روزی در حالی که بحثهایی مبنی بر توافق خودروسازان و سازمان حمایت برای افزایش قیمت 25 تا 30 درصدی قیمت خودروهای داخلی به گوش می‌رسد، فروش فوری محصولات ایران خودرو و سایپا در نمایندگی‌های شرکتهای خودروساز متوقف شد.
    جلسه اخیر کمیته قیمت گذاری خودرو با حضور خودروسازان و مسئولان سازمان حمایت در حالی برگزار شد که گفته می شود در این جلسه برای افزایش قیمت 25 تا 30 درصدی قیمت خودروهای داخلی توافق شده است.
    هرچند این بحثها در مورد افزایش قیمت خودروهای داخلی مطرح است اما هنوز نرخ های جدید به نمایندگی های فروش ایران خودرو و سایپا ابلاغ نشده است. در عین حال فروش نقدی برخی خودروها نیز که طی هفته های اخیر برقرار بود متوقف شده که در این مورد می توان به پژو 405، سمند و پراید اشاره کرد.
    http://www.asrekhodro.com/News/21293

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو