فونیکسریمکسبهتام

رییس پلیس راهور تهران بزرگ تأکید کرد

استفاده زیاد از خودروی شخصی از مشکلات اساسی پایتخت

عصر خودرو- رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: امروزه یکی از مشکلات اساسی شهر تهران همین استفاده زیاد از خودروی شخصی است.

استفاده زیاد از خودروی شخصی از مشکلات اساسی پایتخت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، سردار مهماندار در همایش رانندگان قانونمند که صبح امروز برگزار شد گفت: یکی از عناصر موثر در شهر تهران که در حوزه ترافیک و ابعاد آن می‌تواند موثر باشد، رانندگان حمل و نقل عمومی هستند که با حضورشان می‌توانند مایه آرامش خاطر و راحتی باشند.

    وی ادامه داد: اساسا یک شهر زنده و پویا به حمل و نقل است. اگر حمل و نقل نباشد بسیاری از کارها دچار مشکل می‌شود. اگر حمل و نقل عمومی نیز نباشد مشکلاتی ایجاد خواهد شد زیرا این ناوگان می‌تواند بسیاری از نیازهای جامعه را با حداقل هزینه برآورده کند. بنابراین از رانندگانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

    رئیس راهور تهران بزرگ افزود: این افراد خونی در رگ‌های جامعه و شریان‌های شهر جاری می‌کنند که در اثر این حرکت مردم تهران خدمات بی نظیری را در این حوزه دریافت می‌کنند. بنابراین باید ممنون خدمات حمل و نقل عمومی باشیم زیرا اگر قرار بود این خدمات ارائه نشود مشکلات زیادی برای فرد نظیر آلودگی و  ... شاهد بودیم.

    سردار مهماندار تصریح کرد: اگر قرار باشد همه از خودروی شخصی استفاده کنند مشکلات زیادی برای شهر ایجاد می‌شود. امروزه یکی از مشکلات اساسی شهر تهران همین استفاده زیاد از خودروی شخصی است. بنابراین باید بتوانیم مردم را هرچه بیشتر به سمت استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی سوق دهیم و به طور قطع با این اقدام آلودگی و ترافیک کمتر خواهد شد. با همه این مسائل با روح و روان مردم این شهر اثر خواهد گذاشت.

    وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش از سردار رحیمی، فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ تقدیر کرد و گفت: سردار رحیمی در تهران سبقه ریاست راهنمایی و رانندگی تهران را دارد و سال‌های سال در این مسئولیت خدمت کرده است.

    ادامه دارد...

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو