فونیکسریمکسبهتام

اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران؛

ممنوعیت آمد وشد انواع تریلر، کامیون در جاده هراز و چالوس

عصر خودرو- رئیس پلیس راه مازندران از ممنوعیت آمد وشد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از صبح امروز ۲۰ مهرماه در جاده‌های هراز و چالوس خبر داد.

ممنوعیت آمد وشد انواع تریلر، کامیون در جاده هراز و چالوس
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران  با بیان اینکه آمد وشد خودرو‌ها هم اکنون در جاده‌های هراز، چالوس، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است، گفت: آمد و شد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.
    وی افزود: رفت و آمد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 امروز جمعه 20 مهر از جاده هراز ممنوع شد.

    رئیس پلیس راه مازندران گفت: رفت و آمد موتور سیکلت به جزء موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی تا ساعت 6 روز شنبه 21 مهر از جاده‌های کرج – چالوس، هراز، سوادکوه و جاده تهران – سمنان – مشهد و برعکس ممنوع شد.
    سرهنگ قدمی افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره 21824434 و 21824420 با پیش شماره 011 به طور شبانه روز آماده پاسخگویی درباره وضعیت راه‌های استان است.

    سردار میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران نیز با بیان اینکه در 6 ماه گذشته بیش از 330 میلیون تردد در جاده‌های استان ثبت شده است، گفت: میزان آمد وشد خودرو‌ها در مقایسه با مدت مشابه پارسال 7 درصد رشد داشته است.
    وی افزود: تعداد فوتی‌های ناشی از حوادث رانندگی در استان در این مدت 12 درصد کاهش پیدا کرده است.

    سردار میرفیضی مازندران را سومین استان کشور در بخش تردد برشمرد و گفت: تعداد تصادفات منجر به جرحی در کشور به ازای هر 100 هزار نفر 337 نفر است، اما در مازندران با کاهش 47 درصدی مواجه هستیم.
    فرمانده انتظامی مازندران افزود: نصب دوربین‌های هوشمند پلاک خوان برروی خودرو‌های پلیس راهنمایی از طرح‌هایی است که در اینده نزدیک در استان اجرا خواهد شد.

    مازندران 10 هزار و 700 کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو