فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در بازدید از شرکت سازه گستر:

مقاومت در برابر تحریم‌ها، توسعه خودروسازی ایران را به‌دنبال دارد

عصر خودرو- مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: باتلاش قطعه‌سازان داخلی و همکاری گروه خودروسازی سایپا، قطعه ECU خودرو داخلی‌سازی شد.

مقاومت در برابر تحریم‌ها، توسعه خودروسازی ایران را به‌دنبال دارد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپانیوز، محسن جهرودی در بازدید از شرکت سازه‌گستر سایپا با اشاره به ضرورت توجه به توسعه داخلی‌سازی قطعات خودرو در دوران تحریم‌ها افزود: در صورتی که صنعت خودروسازی ایران بتواند در برابر تحریم‌های فعلی ایستادگی کرده و از ظرفیت‌های خود به‌خوبی استفاده کند، در آینده این صنعت بسیار قوی‌تر و پویاتر خواهد بود.

    به گفته جهرودی قطعه ECU خودرو که برخوردار از فناوری بسیار پیشرفته‌ای است و صنعت خودروسازی ایران برای تأمین آن، همواره به بازارهای خارجی وابسته بوده، با کمک و همکاری گروه خودروسازی سایپا داخلی‌سازی شده که با این امر، یک تحول مهم در این صنعت شکل خواهد گرفت.

    وی که از بخش‌های تأمین قطعات، بررسی کیفیت و ارتباطات سازه‌گستر بازدید می کرد، ادامه داد: توانمندسازی قطعه‌سازان داخلی و کمک به تولید قطعات دارای فناوری پیشرفته، صنعت خودروسازی ایران را از منابع خارجی بی نیاز کرده و موجب رشد و شکوفایی در داخل خواهد شد.

    مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تأکید کرد: تولید قطعه مهم و پیچیده ECU دروازه ورود به میدان تولید سایر قطعات پیشرفته در داخل است و می‌تواند ما را مبدل به یک کشور دارای فناوری توسعه یافته در صنعت قطعه‌سازی کند.

    جهرودی به فراخوان دعوت از نخبگان و صاحبان ایده‌های جدید در امر تولید قطعات توسط گروه خودروسازی سایپا اشاره کرد و گفت: با این کار زمینه شناسایی ایده‌ها و نوآوری‌ها در عرصه قطعه‌سازی و خودروسازی را فراهم کرده‌ایم و قصد داریم با استفاده از همین ظرفیت‌های داخلی و بدون نگاه به خارج، نیاز صنایع خود را تأمین کنیم.

    وی در پایان گفت: با دوری از سیاسی‌کاری و پرهیز از فضای متأثر از حاشیه‌ها، رشد صنعت خودروسازی و قطعه‌سازی را دنبال می‌کنیم تا از این طریق هم دانش تولید در کشور توسعه یابد و هم کسب و کار درون‌سازمانی به جایگاه مدنظر خود برسد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو