فونیکسریمکسبهتام

مکزیکی ها در بازدید ازایران خودرو خواستار شدند:

انتقال دانش فنی تولید محصولات ایران خودرو با موتورهای پایه گاز سوز

عصر خودرو- هیات مکزیکی در بازدید از خطوط تولیدایران خودرو، خواستار انتقال دانش فنی تولید محصولات ایران خودرو با موتورهای پایه گازسوز به این کشور شد.

انتقال دانش فنی تولید محصولات ایران خودرو با موتورهای پایه گاز سوز
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایکو پرس، نمایندگان  اعزامی یکی از بزرگ ترین هلدینک کشورمکزیک با هدف عقد قراردادبرای صادرات محصولات گروه صنعتی ایران خودرو در دو بخش تجاری و سواری وسرمایه گذاری در ایجاد خط تولیداز خطوط تولید این گروه صنعتی بازدیدکرد.

    فنایی مدیرعامل دپارتمان تجاری ایران و مکزیک دراین بازدیدگفت: انتقال تکنولوژی تولیدخودرو های پایه گازسوز زمینه توسعه روابط میان دو کشو را فراهم می کند.

    وی، محصولات دنا و سورن را از جمله خودرو های مورد علاقه مردم مکزیک عنوان کردو افزود: ‌دانش تولیدموتور های پایه گاز سوز در کشور مکزیک وجود ندارد و با توجه به این که ایران درجایگاه بالایی دراین زمینه دردنیا قراردارد، قصدداریم تکنولوژی تولید این محصولات را به مکزیک منتقل کنیم.

    فنایی کاهش آلایندگی ها را ازنتایج استفاده از خودرو های گازسوز دانست و اظهارداشت:‌ همکاری ایران خودرو برای انتقال تکنولوژی تولید موتورهای پایه گازسوز، زمینه پیوستن مکزیک به گروه جی 20 را فراهم خواهد کرد.

    درادامه این بازدید سابینا نوبری مدیر صادرات اروپا ، آسیا آمریکا و CIS ایران خودرو با اشاره به منابع غنی گاز در کشور مکزیک افزود: پایه گازسوز بودن موتور محصولات تولیدی ایران خودرو مزیت رقابتی مهمی در بازار مکزیک به شمار می رود.

    وی تصریح کرد‌: به منظور ساماندهی ناوگان تاکسی رانی کشور مکزیک، تعدای از محصولات گروه صنعتی ایران خودرو به زودی به بازار این کشور صادرخواهد شد و این امر به رونق صادرات به آمریکای شمالی رونق خواهد بخشید.
    نوبری با شاره به اهداف بازدید هیات مکزیکی از ایران خودرو اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: صادرات محصول به صورت کامل و راه اندازی خط تولید محصولات ایران خودرو در مکزیک از اهداف این بازدید بود که ایران خودرو سرمایه گذاری درایجاد سایت تولید را ازطریق ارائه مشاوره و خدمات مهندسی انجام خواهد داد.

    گفتنی است، هیات مکزیکی از سالن های موتور سازی ، پرس و مونتاژ بازدید کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو