فونیکسریمکسبهتام

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران عنوان کرد

ساخت نیمه شمالی بزرگراه صیاد شیرازی در ۸۰ روز

عصر خودرو- معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران بر لزوم ورود بخش خصوصی برای تکمیل و تجهیز پروژه‌های عمرانی شهر تأکید کرد.

ساخت نیمه شمالی بزرگراه صیاد شیرازی در ۸۰ روز
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، ایرج معزی صبح امروز در مراسم افتتاحیه نیمه شمالی بزرگراه صیاد شیرازی تا ارتش با بیان اینکه حجم اعتبارات با پروژه‌ها تناسب ندارد و بر همین اساس نسبت به اولویت بندی پروژه‌ها اقدام کردیم، گفت: قول داده بودیم که در هر فصل پروژه‌های عمرانی را افتتاح کنیم و مشاهده کردید که در فصل تابستان نیز پروژه‌هایی همچون تونل آرش – اسفندیار، دوربرگردان شهید مدرس و ... به بهره‌برداری رسید و امروز نیز شاهد افتتاح نیمه شمالی شهید صیاد شیرازی به همراه چهار تقاطع هستیم.

    وی با بیان اینکه کارگران در سه شیفت و به صورت شبانه‌روزی کار را پیش بردند، تصریح کرد: زمان برای تکمیل این پروژه محدود بود چرا که اولین جلسه کارگاهی خود را در این منطقه در اوایل مرداد ماه برگزار کردیم و حالا بعد از 80 روز تکمیل شده است. هر چند که مشکل پول و معارض داشتیم، اما همه سازمان‌ها کمکمان کردند.

    معزی با بیان اینکه یکی از نکات این پروژه این بود که ترافیک در این منطقه جریان داشت،‌گفت: سخت‌تر از همه نوسانات بازار بود که در تامین و قیمت مصالح تاثیر گذاشت و سبب بروز مشکلاتی شد و بارندگی‌های اخیر نیز سبب مشکلاتی شد، اما به لطف خدا توانستیم بر مشکلات فائق آمده و این پروژه را افتتاح کنیم.

    وی با بیان اینکه پروژه‌هایی در این منطقه در دست مطالعه است، افزود: ما همچنان دست یاری به سمت بخش خصوصی برای تکمیل پروژه‌هایمان دراز می‌کنیم و برای تکمیل پروژه‌هایی همچون بزرگراه متوسلیان، شوشتری، بروجردی، پل دسترسی جنوب چیتگر و ایجاد پارکینگ در شهر تهران نیازمند کمک هستیم.

    معاون شهردار تهران در پایان افزود: وعده بعدی ما در آبان ماه و افتتاح چند پروژه عمرانی دیگر خواهد بود.

    در این مراسم محسن هاشمی رئیس شورای شهر، افشین حبیب‌زاده، الویری، امانی، حق‌شناس،‌ نظری، خلیل‌آبادی و ... از اعضای شورای شهر و همچنین مقیمی استاندار تهران و کواکبیان و تعدادی از نمایندگان مجلس نیز در این مراسم حضور داشتند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو