فونیکسریمکسبهتام

سرنشینان ۷۱ دستگاه خودرو گرفتار برف نجات یافتند

عصر خودرو- معاون امداد و نجات هلال احمر مازندران گفت که شب گذشته به دنبال بارش برف در بلندی های استان، نیروهای امدادی این جمعیت سرنشینان ۷۱ دستگاه خودرو گرفتار در برف را از در راه ماندگی نجات دادند.

سرنشینان ۷۱ دستگاه خودرو گرفتار برف نجات یافتند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، غلامعلی فخاری افزود: همه این خودروها در اثر بارش برف در جاده کندوان زمین گیر شده بودند که با کمک نیروهای امدادی هلال احمر مازندران از برف بیرون کشیده شدند.
    وی گفت: همچنین با توجه به این که بارش برف موجب ترافیک در جاده ها شده بود برخی از مسافران درون تونل کندوان گیر افتاده بودند که به وسیله نیروهای امدادی پس از اکسیژن تراپی، بیرون آورده شدند.
    او تعداد افراد گرفتار و محبوس در تونل کندوان را 17 نفر اعلام کرد و افزود: قرار گرفتن خودروها در داخل تونل و انتشار دود این وسایل نقلیه سبب کاهش اکسیژن شده بود که وقوع این حادثه در تونل کندوان باعث شد تا نیروهای امدادی با شیوه اکسیژن تراپی به کمک افراد بشتابند.
    فخاری تعداد پایگاه های امداد و نجات جاده ای و کوهستانی استان مازندران را 21 مورد اعلام کرد و گفت که از شب گذشته تاکنون افزون بر فعال بودن این پایگاه ها، 100 نیروی امدادی پای کار برای ارایه خدمات در این مکان ها مستقر شده اند.
    هواشناسی مازندران نیز در روزهای گذشته از بارش برف و آبگرفتگی از اواخر روز سه شنبه پانزدهم آبان خبر داد و اعلام کرد که این وضعیت تا پایان - چهارشنبه - 16 آبان نیز ادامه خواهد داشت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط