فونیکسریمکسبهتام

باند سارقان حرفه ای سند نمره کارخودرو در البرز دستگیرشدند

عصر خودرو- فرمانده انتظامی البرز از دستگیری ازاعضای باند حرفه ای سارقان سند نمره کار خودرو با ۲۶ فقره سرقت دراین استان دستگیرشدند.

باند سارقان حرفه ای سند نمره کارخودرو در البرز دستگیرشدند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سردار عباسعلی   افزود : ماموران پلیس آگاهی این استان، در پی مشکوک شدن ماموران به یک دستگاه خودرو زانتیا و توقیف آن ، با استعلام از شماره پلاک خودرو ، مطلع شدند که خودرو سابقه سرقت در تهران را دارد، که موضوع به صورت ویژه دردستورکار پلیس این استان قرارگرفت.
    وی اضافه کرد: با توجه به اظهارات راننده مبنی بر این که خودرو را از نمایشگاه اتومبیل به قیمت روز خریداری کرده و از سرقتی بودن آن اطلاعی ندارد که در بررسی های کارشناسانه ، غیر اصیل بودن ارکان خودرو و سندنمره بودن آن محرز شد .
    محمدیان افزود: تحقیقات گسترده در این خصوص انجام شده و 2 نفر از افرادی که راننده خودرو با آن ها وارد معامله کرده بود شناسایی و دستگیر شدند .
    محمدیان خاطرنشان کرد: عامل اصلی سند نمره خودروهای مسروقه با راهنمایی های آن ها و تحقیقات پلیسی ، در حال تردد با یک دستگاه خودرو مزدا 3 مسروقه و سند نمره در شهر کرج ، دستگیر و در بازرسی از منزل وی یک دستگاه خودرو تویوتا لندکروز سندنمره و اسناد ومدارک مربوط به خودروهای اوراقی و تصادفی کشف شد .
    وی اظهار داشت : با دستگیری این افراد ، 2 نفر از سارقان سابقه دار که تحت تعقیب پلیس آگاهی تهران بزرگ بودند و همچنین 2 نفر از متصدیان صافکاری و نقاشی که تمامی موارد مربوط به تغییر اصالت خودروها در گاراژ آن ها انجام می شد شناسایی شدند.
    وی بیان کرد :متهمان که اقدام به صافکاری خودروهای سرقتی می کردند در کرج و یکی از شهرهای شمالی دستگیر و سارقان خودروها که از دستگیری همدستان خود مطلع شده و متواری بودند در شهرستان فردیس استان البرز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آن ها یک دستگاه خودروی پژو 405 مسروقه کشف شد.
    این فرمانده افزود : متهمان در بازجویی های ماموران به جرم خود مبنی بر سرقت خودروها و سند نمره کردن آن ها اعتراف کرده و در خصوص شیوه و شگرد سرقت ها اذعان داشتند که با تشکیل یک باند 7 نفره پس از سرقت خودرو ها که اغلب مزدا 3 ، زانتیا ، ماکسیما ، پژو پارس ، نیسانوانت ، تویوتا لنکروز و .. بود ، آن ها را به گاراژی در کرج انتقال داده و پس از تغییر ارکان خودرو و سند نمره کردن آن ها ، به نمایشگاهی که متعلق به یکی از اعضای باند بود انتقال داده و اقدام به فروش آن ها به قیمت روز بازار می کردند.
    وی گفت : متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند .

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو