فونیکسریمکسبهتام

قاضی سراج در مراسم ترحیم نوربخش:

پرونده‌ای برای تصادف منجر به فوت مدیرعامل و معاون سازمان تأمین اجتماعی تشکیل شد

عصر خودرو- رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: پرونده‌ای در خصوص تصادف منجر به فوت مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و معاونش تشکیل شده است که پس از بررسی‌ها در خصوص این سانحه تصمیم‌گیری خواهد شد.

پرونده‌ای برای تصادف منجر به فوت مدیرعامل و معاون سازمان تأمین اجتماعی تشکیل شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، ظهر امروز مراسم ترحیم سید محمد تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و عبدالرحمان تاج‌الدینی معاون حقوقی و امور مجلس سازمان که در سانحه رانندگی در روز 24 آبان جانشان را از دست داده بودند در مسجد نور واقع در خیابان فاطمی، برگزار شد.

    در این مراسم جمع کثیری از کارمندان و کارکنان سازمان تأمین اجتماعی، پزشکان، شخصیت‌ها و مقامات مختلف ازجمله شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علی ربیعی وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی، قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، محمود حجتی وزیر کشاورزی، ایازی معاون وزیر بهداشت، رحمت الله حافظی مدیرعامل اسبق سازمان تأمین اجتماعی، هادی خامنه‌ای، منتظری دادستان کل کشور، مقیمی استاندار تهران، صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی، سورنا ستاری معاون رئیس جمهوری، محمد علی افشانی شهردار تهران، عباس آخوندی و جمعی از نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر تهران حضور داشتند.

    در حاشیه برگزاری این مراسم قاضی ناصر سراج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در خصوص سانحه رانندگی تصادف مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و معاونش پرونده‌ای تشکیل شده است.

    وی‌ ادامه داد: اقدامات کارشناسی در خصوص این پرونده در حال انجام است و پس از جمع‌آوری اطلاعات لازم در خصوص این پرونده تصمیم‌گیری خواهد شد.

    در ادامه احمد شجاعی رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور نیز از رسیدگی به پرونده تصادف منجر به فوت مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و معاونش خبر داد و گفت: در سازمان پزشکی قانونی در این خصوص پرونده‌ای تشکیل شده است و در باره راننده نفتکش نیز که با خودروی این افراد برخورد کرده بود پرونده‌ای تشکیل شده و بررسی‌ها در حال انجام است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط