فونیکسریمکسبهتام

استان البرز مشکلی در تأمین سوخت و فرآورده‌های نفتی ندارد

عصر خودرو- مدیر شرکت بخش فراورده‌های نفتی استان البرز گفت: این استان مشکلی در تأمین سوخت و فرآورده‌های نفتی ندارد.

استان البرز مشکلی در تأمین سوخت و فرآورده‌های نفتی ندارد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، ابراهیم توسلی  اظهار کرد: خوشبختانه با اتخاذ تصمیمات و برنامه‌ریزی‌های کارآمد در بخش سوخت، امروزه استان البرز مشکلی در تأمین سوخت و منابع نفتی ندارد.

    وی در ادامه گفت: طبق درخواست مکرر شهروندان دستگاه‌های پرداخت الکترونیک در جایگاه‌های سوختی قرارگرفته است اما در جایگاه‌های «سی. ان. جی» امکان قرار دادن این نوع دستگاه‌ها وجود ندارد.

    مدیر شرکت بخش فرآورده‌های نفتی استان البرز افزود: به دلیل وجود گازهای پرفشار و خطرناک همکاران بنده از پرداخت الکترونیک در این نوع از جایگاه‌ها معذور هستند زیرا جان سرنشینان و راننده به خطر می‌افتد.

    توسلی در بخش دیگری با اشاره به احیای کارت سوخت خودروها گفت: کارت‌های سوخت به تعداد کافی در دسترس شهروندان قرارگرفته است و رانندگان باید با توجه به شرایط سوخت‌گیری، کارت سوخت خود را دریافت کرده و از آن استفاده کنند.

    وی از رجوع به مراکز مربوطه جهت دریافت سهمیه خبر داد و عنوان کرد: رانندگان در صورت دریافت سهمیه خاص می‌توانند به شرکت‌های مربوطه مراجعه کنند و فراموش نکنند که در صورت عدم دریافت کارت سوخت،  باید سریعاً اقدام کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط