فونیکسریمکسبهتام

مسیر شمشک-دیزین امسال هم مسدود می‌ماند

عصر خودرو- بخشدار آسارا از فراهم شدن مقدمات لازم برای راه‌اندازی پیست دیزین خبر داد و گفت: این پیست برای شروع فعالیت به یک بارش برف دیگر نیاز دارد.

مسیر شمشک-دیزین امسال هم مسدود می‌ماند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ؛ صادق کمالی در خصوص آخرین وضعیت مسیر شمشک به دیزین که مدتی است مسدود شده گفت: این راه به اصلاح نیاز داشت که این کار به یک پیمانکار واگذار شد اما به دلیل مسائل فنی راه در حین بهسازی ریزش کرد.

    کمالی افزود: پس از این اتفاق پیمانکار جدیدی برای بهسازی مسیر شمشک-دیزین انتخاب و کار ادامه پیدا کرد.

    وی خاطرنشان کرد: با توجه به آغاز فصل سرد و بارش برف در منطقه، امکان ادامه کار وجود ندارد و به همین دلیل مسیر شمشک-دیزین امسال به بهره‌برداری نمی‌رسد تا سال بعد مجدداً ادامه کار از سر گرفته شود.

    بخشدار آسارا افزود: تا زمانی که این مسیر مسدود باشد به علت مسائل ترافیکی و دوری مسیر، استقبال از پیست دیزین به خصوص از سوی شهروندان تهرانی کمتر خواهد بود.

    این مسئول به آخرین وضعیت پیست دیزین هم اشاره و اعلام کرد: واگذاری پیست انجام شده و بارش‌های اخیر هم مقدمات لازم برای راه‌اندازی آن را فراهم کرده است اما هنوز میزان برف کم است و برای شروع کار به یک برف دیگر نیاز است و پس از بارش برف بعدی احتمالاً پیست دیزین راه‌اندازی خواهد شد.

    شهریور امسال  مدیر ساخت و توسعه راه‌های البرز به ایسنا گفته بود که  تلاش می‌کنیم عملیات بهسازی محور دیزین به شمشک قبل از شروع بارندگی‌ها به پایان برسد. بهسازی این مسیر که دسترسی تهران به جاده چالوس را کوتاه‌تر می‌کند از تابستان سال 96 آغاز شده است.
    انتهای پیام

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط