فونیکسریمکسبهتام

خودروسازی ، داروسازی و ریسندگی سه قطب سرمایه‌گذاری در سمنان

عصر خودرو- رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از ظرفیت و پتانسیل بالای ‌سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف صنایع و معادن برخوردار است.

خودروسازی ، داروسازی و ریسندگی سه قطب سرمایه‌گذاری در سمنان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از شاتا ، بهروز اسودی در جلسه بررسی طرح های قابل افتتاح و فرصت های سرمایه گذاری استان سمنان با بیان این مطلب گفت: بیش از 20 فرصت سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف صنایع و معادن استان موجود است که قابلیت اجرا در سطح استان مرا دارد.

    وی خودروسازی ، داروسازی و ریسندگی را سه قطب اصلی سرمایه گذاری در استان سمنان عنوان‌کرد و اظهارداشت: تولید خودروی هیبریدی ، تولید موتور سیکلت و خودروی برقی ، استنت قلبی دارویی و غیر دارویی ، ایمپلنت دندان و ریسندگی نخ پنبه و الیاف مصنوعی و بافندگی پارچه پنبه‌ای و الیاف مصنوعی از فرصت ها و قابلیت های سرمایه گذاری در استان سمنان است.

    رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: با توجه به پتانسیل و ذخایر بالای معدنی در استان ، این منطقه از فرصت های سرمایه گذاری خوبی در بخش معدن و صنایع معدنی برخورداراست که احداث واحد شیشه جام ، استحصال طلای پلاسری کوه زر ، استحصال طلای کان سنگی از معدن معلمان از عمده ترین فرصت ها به شمار می رود.

    وی ادامه داد: اکتشاف و استحصال عناصر کمیاب فلزی ، استحصال فلز استرانسیوم از معادن سلستین ، فراوری پتاس و احداث واحد کربنات سدیم و فرومنگنز و فروسیلیکو منگنز از موارد مهم سرمایه گذاری در بخش معدن استان سمنان است که با سرمایه گذاری در این حوزه ها میتوان به تولید و اشتغال در استان کمک کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط