فونیکسریمکسبهتام

تعریض جاده مینودشت - گالیکش نیازمند همکاری مردم است

عصر خودرو- مدیر شرکت ساخت و توسعه زیرساخت های حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: تعریض جاده مینودشت به گالیکش نیازمند مشارکت مردم و همکاری ادارات آب، برق، گاز و مخابرات برای جابجایی تاسیسات است.

تعریض جاده مینودشت - گالیکش نیازمند همکاری مردم است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، علی اصغر رفیعی نژاد عصر چهارشنبه در نشست بررسی موانع تعریض جاده ارتباطی مینودشت به گالیکش در شرق استان افزود: تعریض این جاده در دستور کار وزارت راه و شهرسازی نبود اما به خاطر مکاتبات مردمی و پیگیری مسوولان و نماینده مردم این منطقه درمجلس شورای اسلامی از تابستان امسال آغاز شد.
    وی اضافه کرد: برای تعریض این محور که 6هزار و 400متر طول دارد، مبلغ 300 میلیارد ریال برابر با فهرست بهای سال جاری برآورد هزینه شده و هم اکنون به صورت امانی توسط پیمانکار درحال انجام است.
    به گفته وی، تاکنون این پروژه 25 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
    وی با تاکید بر همکاری بیشتر مردم دو روستای 'گوگل و پرسه سو' واقع در حاشیه این جاده در آزاد سازی مسیر و شرکت های آب، برق، گاز و مخابرات در جابجایی تاسیسات، اضافه کرد: در صورت تحقق این همکاری ها روند اجرای پروژه سرعت بیشتری می گیرد.
    مدیر شرکت ساخت و توسعه زیرساخت های حمل و نقل جاده ای گلستان ادامه داد: این پروژه و ابنیه آن شامل احداث چند زیرگذر و دوربرگردان بوده و مطابق قوانین و استاندارد ایمنی جاده ها احداث می شود.
    رفیعی نژاد گفت: جاده مینودشت به گالیکش یک محور بین المللی است و روزانه 28 هزار دستگاه خودرو سبک و سنگین از آن تردد می کنند و بایستی با رعایت اصول ایمنی و قوانین جاده ای تعریض شود.
    حسین بای معاون فرماندار مینودشت نیز از همکاری مردم و ادارات برای تسریع در اجرای طرح تعریض جاده این شهرستان به گالیکش خبر داد و گفت: برخی اهالی دو روستای حاشیه این جاده نگرانی هایی در جانمایی دور برگردان ها و زیرگذرها دارند که باید مورد توجه قرار گیرد.
    به گزارش ایرنا، سرهنگ دوم محمد فخیره رییس پلیس راه مینودشت - گالیکش نیز گفت: در تعریض این محور پرتردد و احداث ابنیه آن باید علاوه بر رعایت اصول فنی و ایمنی، به شرایط جغرافیایی منطقه نیز توجه شود.
    نمایندگان ادارات کل راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان، بخشدار مرکزی مینودشت و دهیاران دو روستای گوگل و پرسه سو نیز در این جلسه به بیان نظرات خود پرداختند.
    شهرستان مینودشت با 81 هزار نفر جمعیت درشرق گلستان و درحاشیه جاده بین المللی تهران - گرگان - مشهد واقع است.
    شهرستان گالیکش نیز با بیش از 60 هزار نفر جمعیت در شرق استان و در حاشیه این جاده قرار دارد.
    /

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو