فونیکسریمکسبهتام

در پی بارش برف و باران در کردستان؛

ممنوعیت تردد کامیون در گردنه ها

تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است

عصر خودرو- رئیس پلیس راه های استان کردستان گفت: در پی بارش شدید برف در ارتفاعات و گردنه های سطح استان کردستان تردد در این مسیرها تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

ممنوعیت تردد کامیون در گردنه ها
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ عیسی گوهری  اظهارداشت: در حال حاضر وضعت راه های مواصلاتی استان کردستان منالسب است اما در گردنه ها شرایط متفاوت است و تردد خودرو تنها با زنجیر چرخ امکان دارد و تردد هرگونه کامیون نیز در این مناطق ممنوع است.

    وی افزود: در مسیر سنندج – دهگلان، سنندج – مریوان، سنندج – کامیاران، سقز – بانه و دیگر گردنه های سطح استان بارش برف و باران همچنان ادامه دارد و علیرغم اینکه راهداری نیز به موقع جاده ها را برف روبی می کند اما با مشکل تردد مواجه هستیم.

    رئیس پلیس راه های استان کردستان ادامه داد: با توجه به تداوم بارندگی ها، دید افقی کاهش یافته و رانندگان در مسیرهای مواصلاتی با مشکل دید مواجه هستند و همین امر نیز در کنار بارش برف، مشکل تردد را بیشتر کرده است.

    گوهری یادآور شد: با توجه به تداوم بارش ها بویژه در ارتفاعات همراه داشتن زنجیر چرخ لازمه تردد در مسیرهای ارتباطی است و پلیس از تردد رانندگانی که فاقد زنجیر چرخ هستند، ممانعت می کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط