فونیکسریمکسبهتام

یک کشته و ۲ مصدوم درسانحه رانندگی منطقه مرزی گنبدکاووس

عصر خودرو- فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان گفت: براثر برخورد یک دستگاه خودروی پژو پارس با یک دستگاه موتورسیکلت در جاده کرند به گنبدکاووس، یک نفر کشته و دو نفر مصدوم شدند.

یک کشته و ۲ مصدوم درسانحه رانندگی منطقه مرزی گنبدکاووس
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سرهنگ محمدرضا سراوانی افزود: در این سانحه که ساعت 18:30 عصر روز گذشته رخ داد، خودرو پژو با موتورسیکلت برخورد می کند و بر اثر آن راکب موتورسکلیت 41 ساله و دو فرزند 10 و هفت ساله او دچار مصدومیت می شوند.
    وی اضافه کرد: به دلیل شدت جراحات وارده، فرزند 10 ساله راکب موتورسیکلت که خود نیز از ناحیه لگن و آرنج ها دچار شکستکی می شود، در دم فوت کرده و فرزند دیگر او هم از ناحیه لگن دچار شکستی می شود.
    سرهنگ سراوانی بابیان اینکه مصدومان این حادثه توسط تیم امدادی جمعیت هلال احمر به بیمارستان شهید مطهری گنبد منتقل شدند، گفت: علت این سانحه رانندگی براساس اعلام کارشناس راهور، سرعت غیرمجاز خودروی پژو پارس بوده که راننده آن با دستور مقام قضایی بازداشت و خودرو او نیز به پارکینگ منتقل شده است.
    وی همچنین از واژگونی یک دستگاه خودروی پژو 405 در جاده گنبد به اینچه برون خبر داد و اضافه کرد: دراین حادثه که روز پنجشنبه هفته گذشته و به دلیل سرعت غیرمجاز و ناتوانی راننده در کنترل خودرو رخ داد، علاوه بر راننده 35 ساله آن، سرنشین 63 ساله و خانم آن نیز مصدوم و توسط مرکز فوریت های پزشکی به بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس منتقل شدند.
    فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان همچنین گفت: در 48 ساعت گذشته ماموران این یگان نظامی در راستای ماموریت محوله سه شکارچی متخلف را در مناطق صید پرندگان مهاجر سناشایی و دستگیر کردند.
    سرهنگ سراوانی افزود: از شکارچیان متخلف، سه قبضه اسلحه شکاری بدون مجوز، 82 فشنگ ساچمه ای، چهار قطعه پرنده شکار شده از گونه فاخته، سه لیتر مشروبات الکلی و هشت گرم مواد مخدر کشف و ضبط شد.
    وی اضافه کرد: متخلفات با تشکیل پرونده به مرجع قضایی بخش داشلی برون گنبدکاووس معرفی شدند.
    هنگ مرزی اترک گلستان، مسئولیت حراست از مرزهای زمینی جمهوری اسلامی ایران با کشور ترکمنستان را درمحدوده این استان به طول تقریبی 350 کیلومتر برعهده دارد و مقر آن در شهرستان 350 هزار نفری گنبدکاووس واقع درشرق گلستان است.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو