فونیکسریمکسبهتام

جدیدترین تصاویر از ب‌ام‌و ۲۰۲۰ سری ۷

عصر خودرو- اخیرا تصاویری جدید از نسخه فیس‌لیفت ب‌ام‌و سری ۷ منتشر شده است.

جدیدترین تصاویر از ب‌ام‌و ۲۰۲۰ سری ۷
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰:۰۰
  • جدیدترین تصاویر از ب‌ام‌و 2020 سری 7
  • جدیدترین تصاویر از ب‌ام‌و 2020 سری 7

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از عصر ایران، تصاویر منتشر شده حکایت از تغییراتی جالب در این خودروی 2020 باوارایی‌ها دارد.

در چند روز گذشته چند تصویر از ب‌ام‌و سری 7 منتشر شده و به نظر می‌رسد این اتفاق توسط کارمندان این شرکت رخ داده است.

در نگاه اول به نمای روبه‌رویی این خودرو، به یاد کراس‌اوور X7 خواهیم افتاد. با این حال جلو پنجره کلیوی شکل به نمایش درآمده در این خودرو از نمونه‌های قبلی به کار رفته در هر محصول سری 7 بزرگتر است که از اطراف به چراغ‌های باریک و کشیده‌‌ای ختم می‌شود. اما در خصوص خودروهای سفید که آخرین و کامل‌ترین نمونه از ب‌ام‌و سری 7 محسوب می‌شوند، م‌توان تمامی زوایا و طراحی خارجی ارتقا یافته این خودرو را مشاهده کرد.

دو تصویر به دست آمده از این خودرو در زوایای مختلف، متفاوت به به نظر می‌رسد. در تصویر اول اما آنچه مسلم است شباهت کلی خودرو به ویژه سپرهای آن به مدل مفهومی و چشم‌انداز "فیوچر لاکچری" سال 2014 است. اما تصویر دوم اما تفاوت‌هایی دیده شده و ورودی‌های هوای جانبی بهش مرکزی را احاطه کرده‌اند. تصویر دوم بیشتر از تصویر اول اصیل و سنتی به نظر می‌رسد.

ب‌ام‌و هنوز اطلاعات زیادی را در خصوص مشخصات این خودرو منتشر نکرده است،  اما احتمال دارد سری 7 های 2020 از همان موتورهای 3 لیتری 6 سیلندر 340 اسب‌بخار یا 4.4 لیتری توئین توربوی 460 اسب‌بخار بهره ببرند. احتمالا یکی از این نمونه‌های سری 7 را به شکل رسمی در نمایشگاه ماه مارس ژنو در سال جاری خواهیم دید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم