فونیکسریمکسبهتام

زاگرس خودرو بروجرد به بهره‌برداری می‌رسد

عصر خودرو- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان گفت: زاگرس خودرو بروجرد و واحد تولید یونیک دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

زاگرس خودرو بروجرد به بهره‌برداری می‌رسد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  تسنیم، محمد رضا صفی خانی در جلسه شورای اطلاع رسانی استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزارشد با اشاره به برنامه های دهه فجر اظهار داشت: جهت معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی طی 40روز این دستاوردها به مردم معرفی خواهد شد.

    وی با اشاره به افتتاح واحدهای شاخص سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان افزود: در ایام دهه فجر امسال با دعوت از مسئولان ملی و استانی از زاگرس خودرو بروجرد، واحد تولید یونیک به عنوان پروژه‌های شاخص بهره برداری خواهند شد.

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان عنوان کرد: جهت جلب اعتماد مردم به دلیل رکودی که در جامعه است طرح هایی طی این 40روز در بحث نظارت بر بازار پیش بینی شده است و با متخلفین بازار برخورد خواهد شد و امیدواریم بتوانیم آرامش را برای بازار شب عید ایجاد کنیم.

    اسد عبدالهی فرماندار خرم آباد نیز در این جلسه با بیان اینکه باید با استفاده از راهکار ذهنی و عینی در جامعه امید ایجاد کنیم تصریح کرد: پس از انقلاب تاکنون بیشتر از جنبه‌های حکومتی انقلاب را تقویت کرده ایم و باید مانند سایر کشورها که یک روز ملی دارند باید سعی کنیم جنبه های مردمی را تقویت کنیم چراکه این انقلاب را مردم انجام دادند.

    وی بیان کرد: متاسفانه انقلاب را به سمت دولتی و حکومتی کردن برده ایم و به افتتاح پروژه ها ختم کرده ایم که ممکن است مردم از افتتاح پروژه‌های تکراری هم خسته شده باشند.

    فرماندار خرم آباد گفت: با توجه به کنترل فضای مجازی بر روی پروژه‌ها سبب شده پروژه‌ها کارکرد مثبتی نداشته باشند؛ پروژه‌های دهه فجر باید نوآوری داشته باشند و همچنین با استفاده از کلیپ های کوتاه در فضای مجازی اقدامات و پروژه های دستگاه های اجرایی را نه تنها به مردم استان بلکه به سراسرکشور معرفی کنیم.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم