فونیکسریمکسبهتام

سرهنگ حسینی فرخبر داد؛

سارق حرفه‌ای خودرو در باغ فیض به دام افتاد

عصر خودرو- رئیس کلانتری ۱۴۰ باغ فیض از دستگیری سارق حرفه‌ای خبر داد که اقدام به سرقت خودرو در محدوده شهرقدس کرده بود.

سارق حرفه‌ای خودرو در باغ فیض به دام افتاد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ پرویز حسینی‌فر رئیس کلانتری 140 باغ فیض، اظهار کرد: بامداد روز گذشته ماموران در حال گشت‌زنی در خیابان طالقانی باغ فیض بودند که پلاک دستکاری شده یک خودروی سواری توجه آن‌ها را جلب می‌کند و بلافاصله مشخصات آن برای بررسی از مرکز کنترل پلیس پایتخت استعلام می‌شود.
    رئیس کلانتری 140 باغ فیض افزود: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که این خودرو مدتی پیش از محدوده شهرقدس به سرقت رفته و در حال حاضر ماموران کلانتری آن محله در تعقیب سارق یا سارقان آن هستند.

    این مقام انتظامی عنوان کرد: با مشخص شدن این موضوع، ماموران به راننده دستور توقف دادند و زمانی که وی به دستور پلیس عمل نکرد به تعقیب وی پرداختند و در نهایت پس از چند دقیقه تعقیب و گریز خودرو را متوقف و سارق را دستگیر کردند.

    سرهنگ حسینی فر تصریح کرد: متهم به همراه خودروی مسروقه به کلانتری منتقل شد و تحت بازجویی‌های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو اعتراف و اقرار کرد که پس از سرقت قرار بود خودرو را به یکی از مالخران اموال مسروقه در این محله بفروشد.

    رئیس کلانتری 140 باغ فیض خاطرنشان کرد: تحقیقات برای دستگیری مالخر اموال مسروقه از سوی ماموران تجسس کلانتری ادامه دارد و این در حالی است که متهم برای تحقیقات بیشتر به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شده است.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط