فونیکسریمکسبهتام

پاکسازی سریع راه های ارتباطی ایلام، تمامی محورها باز است

عصر خودرو- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام از پاکسازی سریع راه های ارتباطی استان(ریزش کوه) خبر داد و گفت: با توجه به ادامه بارندگی ها تمام محورهای مواصلاتی باز و تردد در آنها جریان دارد.

پاکسازی سریع راه های ارتباطی ایلام، تمامی محورها باز است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، بارش شدید باران که از اوایل روز گذشته اکثر مناطق استان ایلام را فرا گرفته، افزون بر معابر شهری ، تردد در محورهای برون شهری و روستایی استان به خصوص شهرستان های ایلام، ایوان، آبدانان، بدره، چرداول و ملکشاهی و دره شهر را مختل کرده است.

    نورالله دلخواه   با ذکر اینکه تمام راه های مواصلاتی استان باز هستند، اظهار داشت: با وجود ادامه بارندگی ها برخی محورهای استان چون جاده حمیل - قلندر، سراب دره شهر به سمت آبدانان، تنگه رازیانه، تنگه جابر، سفید خانی به سمت لومار نیز ریزش کوه اتفاق افتاد که با تلاش عوامل راهداری این مسیرها بازگشایی شد.
    وی از استقرار راهداران در جاده های استان در قالب طرح زمستانی خبر داد و یادآور شد: 320 راهدار در قالب 34 گروه با بیش از 220 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در جاده های استان اجرای طرح زمستانی را بر عهده دارند.
    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام تاکید کرد: ماموران راهداری در تمام مسیرها مستقر هستند تا در صورت بروز هرگونه حادثه احتمالی در اسرع وقت موضوع را رسیدگی و مدیریت کنند تا سانحه ای برای رانندگان ایجاد نشود.

    ** جاده‌های ایلام لغزنده است/ رانندگان با احتیاط حرکت کنند
    رییس پلیس راه ایلام نیز با بیان اینکه براثر نزولات جوی روز گذشته و امروز محورهای مواصلاتی استان لغزنده است از رانندگان خواست در حین تردد در این محورها با احتیاط حرکت کنند.
    سرهنگ رضا همتی ‌زاده گفت: بر اساس گزارش های دریافتی پدیده مه گرفتگی در برخی جاده های استان موجب کاهش دید افقی رانندگان و لغزندگی این محورها شده است.
    وی گفت: هم اکنون رفت و آمد در تمام جاده های استان به صورت عادی و روان در جریان است.
    وی اضافه کرد: به رانندگان توصیه می شود از تردد غیر ضروری در محورهای مواصلاتی خودداری کنند، با توجه به این که در برخی گردنه ها ممکن است بارش برف را داشته باشیم تجهیزات زمستانه به خصوص زنجیر چرخ را به همراه خود داشته باشند و خودرو خود را به خصوص به برف پاکن و دیگر تجهیزات مجهز کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط