فونیکسریمکسبهتام

مشکلات جاده‌ای شهرستان الیگودرز به شکل‌های مختلف قربانی می‌گیرد

عصر خودرو- نماینده مردم الیگودرز در مجلس با بیان اینکه امکانات شهرستان الیگودرز جوابگوی جاده‌های مواصلاتی نیست گفت: با وجود پیگیری‌های بسیاری که در این زمینه انجام شده، به محورهای روستایی جاده‌های مواصلاتی این منطقه توجهی نشد.

مشکلات جاده‌ای شهرستان الیگودرز به شکل‌های مختلف قربانی می‌گیرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خانه ملت ، محمد خدابخشی با اشاره به مسدود شدن راه‌های ارتباطی روستاهای الیگودرز به علت ریزش کوه گفت: امکاناتی که در شهرستان الیگودرز وجود دارد، جوابگوی جاده‌های مواصلاتی نیست و مشکلات بسیاری در حمل و نقل جاده‌ای داریم. با وجود پیگیری‌های بسیاری که در این زمینه انجام شده و مردم نیز انتظار دارند، به محورهای روستایی جاده‌های مواصلاتی این منطقه توجهی نشد.
    امکاناتی که در شهرستان الیگودرز وجود دارد، جوابگوی جاده‌های مواصلاتی نیست

    نماینده مردم الیگودرز در مجلس افزود: چند روز پیش خبر مفقود شدن مادر شهیدی که ساکن یکی از روستاهای شهرستان الیگودرز بود منتشر شد. این مادر 70 ساله که از اهالی روستای سران از توابع ززوماهرو بوده، سوار بر خودرویی با تعدادی مسافر به سمت منطقه ماهرو حرکت کرده اما به دلیل عدم امکان تردد در جاده منتهی به روستای مورد نظر، بالاجبار ادامه مسیر را پیاده به طرف روستا طی می‌کنند که همین موضوع باعث مفقود شدن وی گردید.

    مادر شهید، قربانی مشکلات جاده‌ای الیگودرز

    وی تصریح کرد: برغم تمامی تلاش‌ها برای یافتن این مادر و نجات جان وی، متأسفانه پس از چهار روز موفق به یافتن جسد وی شدند. با وجود چنین جاده‌هایی مردم مظلوم این روستا و روستاهای مشابه (که تعدادشان در حوزه استحفاظی الیگودرز کم هم نیست) چگونه می‌توانند احتیاجات اولیه خود را برآورده کنند؟ چگونه در طول زمستان بیماران خود را به مراکز درمانی برسانند؟

    عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: از وزیر محترم راه و شهرسازی مؤکدا می‌خواهم در خصوص اجرایی نمودن توافقات و تعهدات شرکت زیرساخت به مردم الیگودرز، که بهسازی و آسفالت محور مذکور هم یکی از آن موارد است، تسریع بعمل آید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو