فونیکسریمکسبهتام

فروش محصولات لامبورگینی تنها به مشتریان خاص

عصر خودرو- مدیر لامبورگینی گفته است که سال آینده تولید محصولات این شرکت به عدد ۸۰۰۰ دستگاه محدود می‌شود.

فروش محصولات لامبورگینی تنها به مشتریان خاص
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بالا‌بردن آمار فروش در یک شرکت خودروسازی عادی ممکن است هدف اصلی باشد. هرچند این مسئله در مواجهه با یک برند خودروسازی خاص و منحصر‌بفرد بسیار پیچیده خواهد بود. تفاوت اصلی به هدف‌گذاری شرکت‌ها باز‌می‌گردد. برای برخی تنها رسیدن به فروش بالا اهمیت دارد، درحالی که برخی دیگر به بالا‌رفتن ارزش محصولات برند خود توجه ویژه‌ای دارند.
    حال شرکت خودروسازی لامبورگینی که به عنوان یک سوپر‌اسپرت‌ساز ایتالیایی در کنار ارائه محصولات خاص و گران‌قیمت، فروش بسیار موفقیت‌آمیزی را نیز تجربه کرده است. حال اما مدیرعامل این شرکت گفته که فروش خود را محدود خواهیم کرد. این شرکت قرار است تا سال 2020 تولید محصولات خود را در 8000 دستگاه محدود کند. نیمی از این تعداد شامل شاسی‌بلند پر‌طرفدار اوروس، حدود 2500 دستگاه سوپر‌اسپرت کوچک هوراکان و حدود 1500 دستگاه به تولید پرچم‌دار محصولات لامبورگینی یعنی اونتادور اختصاص می‌یابد. همچنین خبر‌هایی راجع‌به برنامه لامبورگینی برای تولید چهارمین محصول تولید انبوه خود شنیده می‌شود که در صورت حقیقت داشتن آن، شاهد کاهش تولید سه محصول دیگر برای بالابردن ظرفیت خط‌تولید محصول جدید خواهیم بود.

    با وجود اعمال این محدودیت 8000 تایی، تولید این تعداد خودرو از سوی این شرکت کماکان یک رکورد و پیشرفت عظیم در تاریخ فروش لامبورگینی به حساب می‌آید. سال 2018 فروش این شرکت به رکورد 5750 دستگاه خودرو رسید که در مقایسه با سال قبل با 51 درصد افزایش مواجه بوده است. این فروش بالا مدیون موفقیت شاسی‌بلند اوروس با آمار 1761 دستگاه بوده است.

    جالب توجه است که بیش از یک‌سوم خودرو‌های تولیدی لامبورگینی به ایالات متحده صادر می‎شود، اما افزایش آمار فروش این شرکت در سال گذشته به کشور‎های انگلستان، آلمان، ایتالیا، ژاپن و چین باز‌می‌گردد. مدیر شرکت لامبورگینی درباره محدودیت تولید این خودرو‌ها گفته که از این‌پس هر شخصی نمی‌تواند لامبورگینی بخرد و نمایندگان فروش این شرکت در تمام دنیا می‌بایستی این خودرو‌ها را به مشتریان خاص بفروشند. این اقدام این شرکت در راستای حفظ و افزایش ارزش محصولات این برند کهنه‌کار خواهد بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط