فونیکسریمکسبهتام

رئیس مجلس شورای اسلامی:

مشکلات قطعه سازان با جدیت از سوی خانه ملت پیگیری می شود

عصر خودرو- رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات قطعه سازان با جدیت از سوی خانه ملت پیگیری می شود و تسهیلاتی در این خصوص پرداخت شده است.

مشکلات قطعه سازان با جدیت از سوی خانه ملت پیگیری می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از شاتا، علی لاریجانی ، در جمع فعالان اقتصادی استان مرکزی در اراک، افزود: قوانین و مقررات متضاد و متناقض در امور اجرایی کشور زیاد است اما، بخشی از آن ها در هیات تطبیق رسیدگی و در بسیاری از مواقع نیز لغو می شوند.
    وی ادامه داد: بخش قابل توجهی از مسایل دست و پاگیر هم قانون نیستند و شرایط ویژه درون دستگاهی شکل گرفته که باید در درون نهادهای اجرایی مورد بررسی قرار گیرند.
    رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم و فعالان اقتصادی و بخش خصوصی باید بدانند که مسئولان در استان ها و در سطح ملی دلسوزانه به دنبال حل معضلات هستند اما، برخی از مشکلات را هم نمی توان عنوان کرد.
    وی درادامه گفت: مشکلات قطعه سازان با جدیت از سوی خانه ملت پیگیری می شود و نشست هایی نیز با این قشر و خودروسازان برگزار شده و تسهیلاتی در این خصوص پرداخت شده است.
    لاریجانی در خصوص مشکلات معادن استان مرکزی نیز گفت: خانه ملت اختیارات بسیاری به شورای معادن استان ها به ریاست استاندار ارایه کرده و تمامی این موضوعات در داخل استان قابل حل است.
    وی بیان کرد: نزاع های حزبی و جناحی در کشور به منافع ملی صدمه وارد می کند و باید در شرایط کنونی وفاق و همدلی در کشور فراگیر شود.
    رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بخش عمده ای از مشکلات داخلی به دلیل تحریم ها است و گذار از تحریم نیز با همکاری و هماهنگی همه بخش ها میسر است.
    استاندار مرکزی نیز دراین نشست با اشاره به بازدید امروز رییس مجلس شورای اسلامی از شرکت هپکو اظهار کرد: بازدید امروز امیدآفرین بود، شرکت هپکو با عزم و اراده به تولید نشسته است و امروز نیز ١٥ دستگاه تولیدی این شرکت رونمایی شد و در سالن های این شرکت آهنگ تولید را میشنویم و خوشبختانه در دیگر صنایع بزرگ استان مانند ایرالکو، واگن پارس، ماشین سازی، آذرآب و ... شرایطی بهتر از دیروز را شاهدیم و به سمت جلو در حرکت هستیم.

    آقا زاده عملکرد استان مرکزی در حوزه اشتغال را مثبت ارزیابی کرده وخاطر نشان کرد: در حوزه کاهش نرخ بیکاری در استان عملکرد خوبی نسبت به سال گذشته حاصل شده است و به نرخ ٦.٩ درصد دست یافته ایم همچنین تصور میشود که تا پایان سال به یک میلیارد و ١۰۰ میلیون دلار صادرات غیرنفتی دست یابیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو