فونیکسریمکسبهتام

معاون وزیر دفاع خبر داد:

آمادگی وزارت دفاع برای ورود به صنعت خودروسازی

عصر خودرو- معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع با بیان اینکه دشمن جلوگیری از پیشرفت انقلاب را نیز نشانه گرفته گفت: اگر شرکت‌های خودروسازی کشور توان تولید خودروهای باکیفیت و داخلی را ندارند وزارت دفاع آماده است تا تمام توان و دانش نظامی خود در تولید خودرویی را در اختیار آنان قرار دهد.

آمادگی وزارت دفاع برای ورود به صنعت خودروسازی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۹:۰۰

     به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل فارس، سردار رضا طلایی‌نیک ظهر امروز در جمع راهپیمایان 22 بهمن در میدان انقلاب اسلامی این شهر با بیان اینکه مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی سراسر کشور روح امام و شهدا را شاد کردند، اظهار کرد: مردم بعد از 40 سال راه انقلاب امروز باز هم دشمن را ناامید کردند.

    وی با بیان اینکه حضور مردم در شرایط بد اقتصادی حضوری حماسی است، گفت: انقلاب سرمایه ملت ایران است و کسی به سرمایه‌اش بی‌تفاوت نمی‌شود و مردم برای حفظ سرمایه خود وارد صحنه شدند هرچند که گوش‌های ناشنوا و چشمان کور شبکه‌های صهیونیستی چشم دیدن مردم ایران را ندارند.

    معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع با اشاره به اینکه از همه نسل‌ها در راهپیمایی امروز حضوری گسترده دارند، افزود: عوامل گوناگونی می‌تواند موجب پایداری انقلاب و اسلام باشد که مهم‌ترین آن روحیه انقلابی و اسلامی است.

    طلایی‌نیک با بیان اینکه اگر کسی فساد، اختلاس و انحراف در انقلاب ایجاد کرد باید مردم امربه‌معروف و نهی از منکر کنند، افزود: اولویت امروز ما تقویت رویش‌های جدید انقلاب را شاهدیم و این رویش‌های جدید سرمایه‌های آینده نظام و انقلاب هستند‌.

    وی با اذعان به اینکه تنها انقلابی که در جهان 40 سال روی پایه خود ایستاده انقلاب اسلامی ایران است بیان کرد: اصلی‌ترین دلیل حفظ 40 ‌ساله انقلاب و پایداری آن تاکنون پیروی از ولایت، اسلام و پشتیبانی از ولایت‌فقیه است.

    معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع با اشاره به ادعای استکبار مبنی بر اینکه دین نمی‌تواند حکومت کند بیان کرد: هرکجای دنیا که مستضعفی زیر شکنجه باشد چشمشان به انقلاب اسلامی است تا آنان را از زور استکبار نجات دهند و امروز کشورهای زیادی با حرکت در مسیر انقلاب و الگوگیری از ایران، بینی استکبار را به خاک مالیدند.

    طلایی‌نیک با بیان اینکه سپاه و ارتش در مرزهای آبی و خاکی ایران از ورود دشمن به خاک کشور دفاع می‌کنند، گفت: کسانی که با اسلام و انقلاب مخالف هستند خود دچار چالش شده‌اند و دیگر کشورها نیز با خود جنگ اقتصادی دارند و بدانید تا چندی دیگر انقلابی علیه نظام سرمایه‌داری ایجاد خواهد شد.

    وی با اشاره به اعتراف استکبار مبنی بر افزایش قدرت ایران و انقلاب در منطقه افزود: باید مسؤولان ساده‌زیست و در کنار مردم باشند و به‌شدت با فساد و اختلاس مبارزه کنند.

    معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع با بیان اینکه دشمن جلوگیری از پیشرفت انقلاب را نیز نشانه گرفته، خاطرنشان کرد: اگر شرکت‌های خودروسازی کشور توان تولید خودروهای باکیفیت و داخلی را ندارند وزارت دفاع آماده است تا تمام توان و دانش نظامی خود در تولید خودرویی را در اختیار آنان قرار دهد.

    طلایی‌نیک با بیان اینکه 95 درصد نیازهای دفاعی کشور توسط نیروهای داخل تولید می‌شود، تصریح کرد: با بودجه کم نظامی پیشرفته‌ترین پهبادها، موشک‌ها و سلاح‌های نظامی توسط مهندسان و دانشمندان جوان داخلی تولید شده است.

    وی با بیان اینکه زیرساخت‌های اقتصادی در کشور فراهم‌شده ولی هنوز نتوانستیم اثر آن را در زندگی مردم ایجاد کنیم، گفت: باید زیرساخت‌ها و علم و دانش موجود در کشور جاری شود تا مردم اثر آن را ببینند کمااینکه پیشرفت یکی از دغدغه‌های اصلی رهبر انقلاب است که باید بدان توجه ویژه شود.

    معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع با بیان اینکه هیچ کشوری توان مقابله نظامی با ایران را ندارد، افزود: امروز ایران در پیچ تاریخی دنیا در زمینه جنگ اقتصادی قرار دارد و هنوز هم نابسامانی‌های معیشتی در کشور داریم ولی زمینه رشد و پیشرفت نیز وجود دارد.

    طلایی‌نیک با تأکید اینکه اکثر مسؤولان به فکر بهبود معیشت کشور هستند، بیان کرد: این‌گونه نیست که همه مسؤولان اهل زراندوزی باشند ولی دولت باید از ظرفیت مردم به‌خوبی استفاده کند و در مقابل مردم نیز باید در این مسیر مثل همیشه همراه باشند.

    وی با بیان اینکه خدا وعده داده هر کس دین خدا را یاری کند خدا نیز آن‌ها را یاری می‌کند افزود: باید همه مردم کشور برای پیشرفت و رشد اویت بسیج باشیم و این شرایط سخت از شرایط اوایل انقلاب نیست ولی باید نسبت به توطئه‌های دشمن نیز هوشیار باشیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو