فونیکسریمکسبهتام

احیای باتری خودروهای برقی با محصول جدید نیسان

عصر خودرو- نیسان محصول جدیدی اختراع کرده تا زمانی که عمر باتری های خودروهای برقی به پایان نزدیک می شود و دسترسی به برق برای شارژ آنها دشوار است، می تواند به کمک رانندگان بیاید.

احیای باتری خودروهای برقی با محصول جدید نیسان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱:۰۰

     به گزراش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، این محصول که عمر باتری های متداول در خودروهای برقی را افزایش می دهد، یک منبع انرژی مستقل است که می تواند کاربردهای دیگری نیز داشته باشد و به عنوان مثال برای تامین برق مورد نیاز طبیعت گردان و مسافرتی که در طبیعت اتراق می کنند، به کار رود.

    دستگاهی که توسط نیسان بدین منظور تولید شده، Roam نام دارد و یک جعبه مستطیلی کوچک است که مجهز به سلول های باتری لیتیومی بوده و برای ذخیره سازی 700 کیلووات ساعت برق کافی است. خروجی Roam برابر با یک کیلووات ساعت الکتریسیته است که برای تامین برق لوازم خانگی کوچک، لامپ های معمولی، سیستم های گرمایشی و غیره کافی است.

    Roam با صفحات خورشیدی نیز سازگاری دارد و می توان تا 400 وات انرژی اضافی را از این طریق با استفاده از Roam به دست آورد. شارژ Roam از طریق اتصال به برق شهری تنها یک ساعت وقت می برد. استفاده از این وسیله نیاز به ژنراتور یا دیگر منابع تامین برق را برطرف می کند. هنوز قیمت و زمان عرضه Roam اعلام نشده است.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم