فونیکسریمکسبهتام

مردم باید خرید خودرو را تحریم کنند؛

علوی: فرآیند ثبت نام خودرو دارای ابهام و نقص است

عصر خودرو- نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: در چند ماه اخیر چندین بار ثبت نام خرید خودرو برگزار شده، اما متأسفانه تعدادی معدودی از متقاضیان توانسته اند اقدام به خرید خودرو کنند.

علوی: فرآیند ثبت نام خودرو دارای ابهام و نقص است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خانه ملت ، سیداحسن علوی نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس  با انتقاد از عملکرد خودروسازان در نحوه برگزاری پیش فروش اینترنتی خودرو، گفت: متأسفانه نحوه و سازوکار برگزاری پیش فروش اینترنتی خودرو در هاله ای از ابهام قرار دارد و مشخص نیست که این ثبت نام چگونه برگزار می شود.

    فرآیند ثبت نام خودرو دارای ابهام و نقص است

    نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی، بر ضرورت اصلاح سازو کار ثبت نام خرید خودرو تأکید کرد و افزود: در چند ماه اخیر چندین بار ثبت نام خرید خودرو برگزار شده، اما متأسفانه تعدادی معدودی از متقاضیان توانسته اند اقدام به خرید خودرو کنند، از این رو این مسئله نشان می دهد که فرآیند ثبت نام خودرو دارای ابهام و نقص است.

    وی تصریح کرد: قیمت خودرو در یک سال اخیر به صورت فزاینده‌ای افزایش پیدا کرده و این مسئله موجب بروز مشکلات و بی سرسامانی بسیاری در حوزه فروش خودرو ایجاد کرده است.

    مردم باید خرید خودرو را تحریم کنند

    مردم باید با نخریدن خودروهای تولیدی خودروسازان به بروز بی قانونی های این عرصه پاسخ دهند، قطعا اگر مردم این محصولات را خریداری نمی کردند، خودروسازان مجبور به تغییر و اصلاح رفتار خود می شدند

    علوی با بیان اینکه مردم باید خرید خودرو را تحریم کنند، افزود: مردم باید با نخریدن خودروهای تولیدی خودروسازان به بروز بی قانونی های این عرصه پاسخ دهند، قطعا اگر مردم این محصولات را خریداری نمی کردند، خودروسازان مجبور به تغییر و اصلاح رفتار خود می شدند.

    این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: متأسفانه در شرایط کنونی تقاضای خرید خودرو بسیار بالا است و این مسئله دست خودروسازان را برای اقدامات غیراصولی خود باز گذاشته است.

    وزارت صمت نیازمند استراتژی جدیدی برای اصلاح وضعیت خودروسازان

    وی تصریح کرد: وزارت صمت باید استراتژی جدیدی را برای اصلاح وضعیت خودروسازان و صنعت خودرو کشور بیاندیشد، زیرا عملکرد کنونی دولت به ویژه این وزارتخانه موجب بروز تلاطم در بازار خودروی کشور شده است.

    فرآیند ثبت نام خودرو توسط خودروسازان باید تغییر کند

    نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه فرآیند ثبت نام خودرو توسط خودروسازان باید تغییر کند، افزود: در شرایط کنونی شرایط ثبت نام خودرو شفاف نیست و این مسئله تنها بر افزایش ناامیدی مردم اثر می گذارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو