فونیکسریمکسبهتام

تمام خودروهای هوندا در اروپا برقی می‌شود

عصر خودرو- به نظر می‌رسد که شرکت خودروسازی هوندای ژاپن قصد دارد تا سال ۲۰۲۵ میلادی تمامی خط تولید اروپایی خود را تبدیل به خودروهای برقی و الکتریکی کند.

تمام خودروهای هوندا در اروپا برقی می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، بسیاری از کشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده‌ها و گازهای گلخانه‌ای و حفظ بیشتر محیط زیست، خودروهای تمام الکتریکی و برقی را به تولید انبوه برسانند.

    بنابراین بسیاری از شرکت‌های خودروسازی در جهان عزم خود را برای تولید انبوه خودروهای برقی جزم کرده و از برنامه‌های خود بدین منظور رونمایی کرده‌اند. افزایش روزافزون خودروهای برقی و محبوبیت استفاده بیشتر از این خودروهای پاک، موجب شده است شرکت‌های خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامه‌های خود برای طراحی و تولید خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی کنند.

    حالا به تازگی شرکت خودروسازی هوندا موتورز ژاپن در آستانه اختتامیه نمایشگاه خودروی ژنو 2019 اعلام کرده است که تا سال 2025 میلادی قصد دارد که تمامی خودروهای تولید شده در خطوط تولید اروپا را برقی سازی کند.

    با توجه به افزایش روزافزون اهمیت حفاظت از محیط زیست و همچنین محبوبیت وسایل نقلیه پاک و برقی، طرفداران و علاقمندان به این گونه خودروها در قاره اروپا در مقایسه با سایر کشورهای جهان بیشتر است.

    بر اساس گزارش وب سایت carscoops ، شرکت خودروسازی هوندا موتورز ژاپن حالا به تازگی اعلام کرده است که تصمیم گرفته تا سال 2025 میلادی تمامی خودروهای تولید شده در کارخانه‌هایش واقع در اروپا را برقی و الکتریکی کند به گونه‌ای که کاربران و مشتریان اروپایی بتوانند از خودروهای پاک و دوستدار محیط زیست بهره مند شوند. بدین ترتیب این خودروساز قصد دارد نقش خود را در حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از آلودگی هوا و گرمایش زمین ایفا کند.

    دولت‌های بسیاری همچون انگلستان، فرانسه، نروژ، اسپانیا، یونان، مکزیک، چین و هند از جمله پیشگامانی هستند که قصد دارند به منظور جلوگیری از آلودگی هوا و حفظ محیط زیست، تولید و فروش خودروهای بنزینی و دیزلی را تا دهه 2030 و نهایتاً تا دهه 2040 میلادی (حدوداً دو دهه آینده) ممنوع و متوقف اعلام کنند.

    به گفته کارشناسان و تحلیلگران فعال در صنعت خودرو، آن دسته از کشورهایی که دولت آنها تبلیغات و تمرکزی بیشتر و موثرتری را برای خریداری و استفاده از وسایل نقلیه پاک برقی و الکتریکی و همچنین مسئولیت اجتماعی شهروندان در قبال حفاظت از محیط زیست و تلاش برای کاهش انتشار آلاینده‌های سمی و کشنده به جو زمین انجام داده است، در حقیقت نیز استقبال بسیار بیشتری از این گونه محصولات نشان داده‌اند. به گفته برخی دیگر از آنها، همچنین رابطه مستقیمی بین پیشرفته بودن کشورها و تمایل شهروندانشان برای خریداری و استفاده از خودروهای پاک و دوستدار محیط زیست وجود دارد.

     

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو