فونیکسریمکسبهتام

وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

افزایش ۱۵ درصدی ضریب آمادگی در همه بخش‌های حمل‌ونقل در نوروز ۹۸

عصر خودرو- وزیر راه و شهرسازی گفت: امسال ضریب آمادگی و کمیتی عرضه شده نسبت به سال گذشته در همه بخش‌ها حداقل حدود ۱۵ درصد افزایش داشته و به‌طور طبیعی پیش‌بینی‌مان این است که مقدار سفر نیز نسبت به سال گذشته افزایش داشته باشد.

افزایش ۱۵ درصدی ضریب آمادگی در همه بخش‌های حمل‌ونقل در نوروز ۹۸
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱:۰۰

    به  گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، ‌محمد اسلامی در حاشیه مراسم آغاز به کار ستاد تسهیل سفرهای دریایی نوروز 98 در بندر شهید حقانی بندرعباس منطقه خلیج‌فارس، اظهار کرد: با توجه به ساماندهی صورت گرفته از امروز در بندرعباس  حدود 40 شناور جدید که دارای صلاحیت و کیفیت و لوازم ایمن هستند می‌توانند سفرهای دریایی مردم را از اسکله شهید حقانی برقرار کنند.

    وی ادامه داد: امسال در کل نوار ساحلی حدود 80 شناور با 5 هزار و 900 صندلی آمادگی عملیات سفرهای نوروزی دریایی مردم را دارند، این شناورها در کل شبانه‌روز در مسیرهای مشخص تردد خواهند کرد.

    وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: خوشبختانه امسال امکانات پشتیبانی و تسهیل گری رخ داده که مهم‌ترینش خرید اینترنتی بلیت است و مردم خیلی راحت و سهل می‌توانند بلیت خود را تهیه کنند.

    اسلامی با اشاره به اینکه خدمات پس‌کرانه‌ای که با همت استاندار هرمزگان ایجاد شده و تعاملی که خود مردم برای پشتیبانی سفر  دارند این شرایط را به وجود آورده است، افزود: امیدواریم مردم در جزایر، سواحل و سفرهای تفریحی و گردشگری نوروز 98 لحظات لذت بخشی را تجربه کنند و سفرهای ایمن و سلامتی را داشته باشند.

    وی خاطرنشان کرد: از همکاران خود در همه حوزه‌های حمل‌ونقل به خاطر تلاش شبانه‌روزی که در همه حوزه ایفا می‌کنند نیز تشکر می‌کنم و آرزوی سال خوبی برای آن‌ها دارم.

    وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در همه بخش‌های حمل‌ونقل در کشور شامل هوایی، دریایی، ریلی و زمینی ناوگان بزرگی آمادگی اجرای سفرهای نوروزی هستند، عنوان کرد: در بخش هوایی با حدود 22 هزار صندلی، در بخش ریلی با 235 رام قطار و 22 هزار صندلی، در بخش زمینی 14 هزار و 500 دستگاه اتوبوس آماده عملیات هستند.

    اسلامی بیان کرد: امسال ضریب آمادگی و کمیتی عرضه شده نسبت به سال گذشته در همه بخش‌ها حداقل حدود 15 درصد افزایش داشته و به‌طور طبیعی پیش‌بینی‌مان این است که مقدار سفر نیز نسبت به سال گذشته افزایش داشته باشد.

    وی خاطرنشان کرد: از مردم می‌خواهیم که در جاده‌ها نیز رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را داشته باشند تا با بی‌احتیاطی خود ایام نوروز را به کام خود و دیگران تلخ نکنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو