فونیکسریمکسبهتام

قدبلند و دو در، محصول آینده بوگاتی

عصر خودرو-یکی از خبرهای جالب این روزهای دنیای خودرو احتمال ساخت شاسی‌بلندها در کارخانه‌هایی مانند بوگاتی، فراری و دیگر ابراسپورت‌سازهاست و این روزها احتمال ساخت یک SUV در "مولشایم" (کارخانه سازنده بوگاتی) بسیار بیشتر از قبل به نظر می‌رسد. کاری که احتمالا تا مدت‌ها قبل غیرممکن به نظر می‌رسید.

قدبلند و دو در، محصول آینده بوگاتی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصرایران ،کارخانه بوگاتی اخیرا جزئیات طرح پیشنهادی خود را به پایان رسانده و برای تولید یک قدبلند منتظر دریافت مهر تائید هیات مدیره است.

    این شاسی‌بلند یک نسخه سنتی و معمولی نخواهد بود و احتمالا شاهد یک مدل ترکیبی بین ابراسپورت و کراس‌اوورها با سالنی تمام الکتریک در آن هستیم.

    این خودرو احتمالا یک کوپه کاربردی و اسپورت است  که این روزها با حروف مخفف "CUV" شناخته شده و پویایی مانند "اروس" لامبورگینی از خود نشان می‌دهد. اما خودروی بوگاتی احتمالا کوچکتر از "اروس" بوده و تنها دو در دارد.

    براساس شنیده‌ها این خودرو به یک موتور 4 لیتری توئین توربو V8  با قدرت 641 اسب‌بخار مجهز خواهد شد که در واقع همان موتور کنونی اروس است. با این حال سازندگان شیرون اعلام کرده‌اند کوپه- کراس کاربردی آنها مدلی است که به دیگر محصولات فولکس‌واگن ارتباطی ندارد و از ویژگی‌های منحصر به فرد خود برخوردار است.

    نمایی از کارخانه مولشایم بوگاتی

    این بوگاتی قد بلند با موتور V8 و یک سامانه هیبریدی قدرتی معادل 1000 اسب‌بخار خواهد داشت که حدود 359 واحد از اروس بیشتر است. در عین حال قدرت این خودرو از پورشه کاین توربو  S الکتریک- هیبرید 670 اسب‌بخار بیشتر است. از طرفی همواره این باور وجود دارد که ساخته‌های بوگاتی به مراتب از محصولات لامبورگینی سبک‌ترند و به همین دلیل پیش‌بینی می‌شود محصول جدید و قد بلند بوگاتی حدود 2200 کیلوگرم از اروس سبک‌تر باشد.

    احتمالا اولین نسخه‌های CUV بوگاتی در سال 2023 وارد خط تولید شده و سالانه 800 دستگاه از آن ساخته می‌شود. این شرایط می‌تواند کل تولید شیرون را به 500 دستگاه در سال محدود کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو