فونیکسریمکسبهتام

تعطیلی جایگاه‌های سوخت بروجرد

شهرداری به وعده خود عمل نکرد

عصر خودرو- تعطیلی جایگاه‌های سوخت «سی ان جی» در شهر بروجرد، موجب نارضایتی رانندگان شده و این در حالیست که پیش از این قرار بود که شهرداری نسبت به رفع این مشکل اقدام کند.

تعطیلی جایگاه‌های سوخت بروجرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، با تعطیل شدن جایگاه‌های سوخت «سی ان جی» بروجرد در روزهای گذشته و ایجاد صف‌های طولانی خودروها، معاونت عمران فرمانداری بروجرد از شرکت نفت برای رفع این مشکل درخواست همکاری کرده است.

    تعطیل شدن جایگاه‌های سوخت «سی ان جی» در بروجرد شامل بلوار «دستجردی»، «بهشتی» و شهید «چمران» در دو هفته اخیر موجب بروز مشکلاتی از جمله صف‌های طولانی خودروها و وقت کشی برای رانندگان شده و این امر نارضایتی مردم را به دنبال داشته است.

    تصمیم جدی برای حل مشکل تعطیلی جایگاه‌های سوخت وجود ندارد

    پیش از این قرار بر این بود که یک مهلت چند روزه به شهرداری بروجرد داده شود تا با پیمانکار جایگاه‌های سوخت به تصمیمی قطعی رسیده و مشکل را برای همیشه حل کنند که گویا شهرداری بروجرد تا کنون به عهد خود عمل نکرده و همچنان جایگاه‌های سوخت «سی ان جی» شهر بروجرد در بلاتکلیفی به سر می‌برند.

    «مهرداد سلوکی» یکی از رانندگان منتظر در صف جایگاه سوخت «سی ان جی» که برای مسافرتی دوروزه از تهران به بروجرد سفر کرده است در این رابطه به خبرنگار مهر، گفت: تعطیل شدن جایگاه‌های سوخت «سی ان جی» آن هم در یک زمان خاص به هر دلیل امری پسندیده نیست و مسئولان باید جوابگوی این وضعیت باشند.

    وی، افزود: همه مردم به اندازه کافی مشکلات روزمره دارند پس مدیران هم نباید با بی تدبیری مزید بر علت شوند.

    «رضا علیمردانی» یکی دیگر از رانندگان منتظر در صف نیز، بیان داشت: تعطیل شدن جایگاه‌های سوخت «سی ان جی» بروجرد چند ماه قبل هم اتفاق افتاد و معلوم می‌شود برای رفع این مشکل تصمیم قطعی از سوی متولیان مربوطه انجام نگرفته است.

    وی، تصریح کرد: وجود یک جایگاه جوابگوی مردم نبوده چه بسا از دیگر شهرها هم رانندگانی به بروجرد سفر می‌کنند که مجبورند برای دریافت سوخت ساعت‌ها در صف انتظار بکشند و این برای شهر بروجرد پسندیده نیست.

    شهرداری به وعده خود عمل نکرد

    این شهروند بروجردی، ادامه داد: ورود جدی مدیران متولی این موضوع برای رفع مشکل الزامی است چرا که وظیفه دارند خدمات در زمان مناسب و با سهولت بهتری به مردم ارائه شود.

    مسعود فلاح معاونت عمران فرمانداری بروجرد در این رابطه به خبرنگار مهر، گفت: برای رفع اساسی مشکل تعطیل شدن جایگاه‌های سوخت «سی ان جی» بروجرد هفته گذشته با شهرداری بروجرد به این تصمیم رسیدیم که ظرف چند روز وارد عمل شده و هر طور شده جایگاه‌های سوخت را از این بلاتکلیفی خارج کند.

    وی، افزود: متأسفانه تا به امروز این تعهد از سوی شهرداری بروجرد انجام نشده است و قرار بر این شد که شورای تأمین وارد کار شود که باز هم تصمیم گرفته شده است شهرداری بروجرد تا سیزدهم اردیبهشت ماه امسال به طور قطعی مشکل را حل کند.

    معاونت عمران فرمانداری بروجرد، ادامه داد: در حال حاضر با شرکت نفت بروجرد و پیمانکار فعلی مذاکراتی انجام داده‌ایم و یک درخواست مبنی بر همکاری همه جانبه شرکت نفت و پیمانکار به منظور رفع مشکل و بازگشایی جایگاه‌های سوخت «سی ان جی» بروجرد ارائه شده است که بتوانند بازگشایی جایگاه‌های سوخت «سی ان جی» بروجرد را از سر گرفته و ظرف دو ماه این موضوع ادامه داشته باشد تا شهرداری بروجرد بتواند به طور کامل مشکل را حل کند.

    فلاح با بیان اینکه ولی تا کنون جوابی در رابطه با این درخواست دریافت نکرده‌ایم، تاکید کرد: همچنان منتظر تصمیم نهایی شرکت نفت برای ورود به این مسئله و رفع مشکلات جایگاه‌های سوخت بروجرد هستیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو