فونیکسریمکسبهتام

تصادفات یک هفته گذشته شهر تهران

شهروندان قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند

عصر خودرو- رییس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب در خصوص تصادفات یک هفته گذشته شهر تهران توضیحاتی داد.

تصادفات یک هفته گذشته شهر تهران
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ احسان مومنی رییس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب در خصوص تصادفات یک هفته گذشته شهر تهران اعلام کرد: در این هفته ٢ مورد تصادف منجر به فوت در سطح معابر شهر تهران را شاهد بودیم که ٢ نفر راننده موتور سیکلت و یک نفر سرنشین موتورسیکلت در اثر بی احتیاطی جان خودشان را از دست دادند و خانواده هایشان را داغدار کردند.
    تصادف اول در ساعت ۰١:٢١ بامداد روز یکشنبه در خیابان سئول روبروی وزارت ورزش یکدستگاه موتورسیکلت در حال حرکت بوده که به علت سرعت زیاد راننده قادر به کنترل وسیله نقلیه نبوده و واژگون میگردد که در اثر واژگونی و اصابت سر راننده و سرنشین بر سطح آسفالت متاسفانه هر دو نفر در محل حادثه فوت مینمایند.

    تصادف دوم در ساعت٢١:٢۰ شب شنبه در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید فهمیده یکدستگاه موتورسیکلت که در لاین اضطرار در حال حرکت بوده به علت تخلف از مقررات راهنمایی و رانندگی با یکدستگاه کامیون برخورد و در اثر ضربه وارده به سر راننده متاسفانه راننده موتور سیکلت در محل حادثه فوت مینماید.

    در رابطه به این دو تصادف به رانندگان عزیز موتو رسیکلت توصیه می‌کنیم در هنگام رانندگی از کلاه ایمنی استفاده نمایند حتی المقدور از تردد در محور‌های بزرگراهی به جهت سرعت زیاد وسایل نقلیه خودداری کنند.

    در ساعات شب و خلوتی معابر با سرعت مطمئنه حرکت کنند که در صورت مشاهده خطر بتوانند موتورسیکلت خود را کنترل نمایند. در هنگام بارندگی با توجه به وضعیت جوی و خیس بودن سطح آسفالت از تردد با موتورسیکلت خودداری کنند.

    در خاتمه به کلیه کاربران ترافیک توصیه می‌کنم قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و به توصیه کارشناشان مربوطه توجه نمایند تا شاهد کاهش حوادث ناگوار باشیم.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو