فونیکسریمکسبهتام

نیروی انتظامی تالش ۱۹۱ خودرو را در فروردین ماه توقیف کرد

عصر خودرو- فرمانده نیروی انتظامی تالش از توقیف ۱۹۱ دستگاه خودرو و ۶۵ موتور سیکلت به خاطر سرقتی بودن یا تخلفات متعدد در فروردین ماه امسال خبر داد.

نیروی انتظامی تالش ۱۹۱ خودرو را در فروردین ماه توقیف کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵:۰۰

     به  گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سرهنگ حسین جمال دار   دستور قضایی، تخطی از قوانین و مقررات، بی‌نظمی در عبور و مرور، حمل کالای قاچاق و مواد‌ مخدر، انجام سرقت و جابجایی اموال مسروقه را از علت های توقیف وسایل نقلیه عنوان کرد.

    وی گفت: در فروردین ماه گذشته با تلاش نیروی انتظامی تالش، 94 فقره سرقت و 18 تن چوب آلات غیرمجاز کشف و 78 سارق به دادگاه معرفی شدند.
    جمال دار کشف و ضبط چهار کیلوگرم انواع مواد مخدر، شش قبضه سلاح شکاری غیر مجاز، یک هزار و 383 قلم دارو و 34 هزار و 980 نخ سیگار خارجی و قاچاق را از دیگر عملکردهای نیروی انتظامی تالش در فروردین ماه اعلام کرد.
    فرمانده انتظامی تالش ادامه داد: در ماه گذشته به منظور پیشگیری از وقوع جرم و تعامل با مسؤولان، جلسات شورای معتمد پلیس برگزار شد و برای شنیدن سخنان مردم و رفع مشکلات انتظامی آنها، چهار جلسه ارتباط مستقیم با شهروندان برگزار کردیم.
    شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانورد در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط