فونیکسریمکسبهتام

حادثه مرگبار برای ۳نوجوان در پژو

عصر خودرو- سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از واژگونی مرگبار یکدستگاه سواری پژو ۲۰۶ با سه سرنشین نوجوان خبر داد.

حادثه مرگبار برای ۳نوجوان در پژو
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایسنا، سید جلال ملکی درباره جزئیات این حادثه گفت: وقوع حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو سواری در ساعت 13:04 ظهر امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه واقع در جاده ورامین مقابل پمپ بنزین فیروزآباد اعزام کرد.

    وی با بیان اینکه نخستین گروه از آتش نشانان حدود چهار دقیقه پس از اعلام حادثه در محل حاضر شدند، گفت: با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد که یک دستگاه سواری پژو 206 اس دی در حال حرکت در مسیر بوده که ناگهان با انحراف از مسیر اصلی خود و برخورد با گاردریل کاملاً واژگون و سپس متوقف شده است.

    سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه در این خودرو سه نوجوان حدوداً 16 و 17 ساله حضور داشتند، اظهارکرد: بر اساس آثار و شواهد به جا مانده در محل حادثه شدت این تصادف به حدی بوده که دو نفر از سرنشینان خود از داخل کابین به بیرون پرتاب شده و یک نفر 12 متر قبل از خودرو و دیگری حدود 15 متر پس از خودرو برکف خیابان افتاده بود که بلافاصله آتش نشانان همزمان با ایمن سازی محل، امدادرسانی به آنان را نیز در در دستورکار خود قرار دادند.

    ملکی با اشاره به تحویل سه سرنشین نوجوان این خودرو به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه اظهارکرد: با بررسی علائم حیاتی متأسفانه مرگ یکی از این نوجوانان که حدوداً 16 سال سن داشت از سوی تکنیسین‌های اورژانس تأیید شد و دو مصدوم دیگر نیز که حال نامساعدی داشته و حتی یک نفرشان دچار نقص عضو نیز شده بود، برای ادامه دریافت خدمات درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

    وی با بیان اینکه عوامل آتش نشانی با ایمن سازی محل و انتقال خودرو به حاشیه مسیر به عملیات خود خاتمه دادند، خاطرنشان کرد: عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی علت این حادثه را بررسی و اعلام خواهند کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو