فونیکسریمکسبهتام

تسلا، سازنده بهترین سیستم مالتی‌مدیا خودرو شد

لکسوس در قعر جدول

عصر خودرو- سیستم مالتی‌مدیا یا چندرسانه‌ای یکی از آپشن‌های جذاب هر خودرویی محسوب می‌شود که امروزه نیز خودروسازان به آن توجه ویژه‌ای دارند. طبق آمار به‌دست آمده، تسلا توانسته است مقام نخست را ازلحاظ برتری سیستم مالتی‌مدیا میان سایر خودروسازان کسب کند.

تسلا، سازنده بهترین سیستم مالتی‌مدیا خودرو شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از گسترش نیوز ، وب‌سایتی به نام consumer reports اطلاعات مختلفی را از میان 60 هزار خودرو جمع‌آوری کرده و متوجه شده است که کاربران بیشترین امتیاز را به برند تسلا ازلحاظ برتری درزمینه ساخت سیستم مالتی‌مدیا داده‌اند. تسلا توانسته است نظر 86 درصد از خریداران را به سمت خود جلب کند. این امتیاز بسیار جالب است چراکه میانگین امتیازها بر روی رضایت 56 درصدی قرار دارد. در نقطه مقابل برند مشهور لکسس رتبه آخر را با 46 درصد رضایت کسب کرده است و جای تعجب دارد.

    دو فناوری Android Auto و Apple Carplay در سیستم‌های مالتی مدیا کمک ویژه‌ای به ارتباط میان تلفن‌های همراه و سیستم مالتی‌مدیا خودرو می‌کنند و به ترتیب 59 و 64 درصد از کاربران از این دو سیستم رضایت دارند. لازم به ذکر است که نام برخی از خودروسازان در این لیست دو بار اعلام‌شده است چراکه این خودروسازان دو نوع سیستم مالتی مدیا به‌صورت استاندارد و ارتقا یافته بر روی محصولات خود قرار می‌دهند. به‌عنوان‌مثال برند ب‌ام‌و دو نسخه سیستم مالتی مدیا به‌صورت استاندارد و یک نسخه خاص باقابلیت تشخیص حرکات دست دارد.

    زمانی که برای خرید یک خودرو اقدام می‌کنید معمولاً صفحه‌نمایش بزرگ‌تر از 7 اینچ پیشنهاد می‌شود که این صفحه‌نمایش در مورد خودروهای تسلا بزرگ‌تر از این رقم است و کمک به سزایی در قرارگیری این برند در صدر جدول کرده است. این روزها خریداران خودرو صفحه‌نمایش‌های لمسی را به کلیدهای فیزیکی یا جوی استیک و تاچ‌پدها ترجیح می‌دهند. سیستم مالتی‌مدیا تسلا با توجه به ابعاد بزرگ خود توانایی انجام چندین کار به‌صورت همزمان را دارد.

     

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو