فونیکسریمکسبهتام

بررسی خودرو میتسوبیشی RVR

عصر خودرو- خودرو میتسوبیشی یکی از قدیمی ترین شاسی بلندهای کوچک است که در ایالات متحده با نام اوتلندر اسپرت و در کانادا با نام RVR و در ایران با نام ASX شناخته می‌شود.

بررسی خودرو میتسوبیشی RVR
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، این خودرو با فیس لیفت سال 2017 جذابیت بیشتری پیدا کرده است. میتسوبیشی در مقایسه با رقبای خود یعنی هوندا HRV و مزدا CX3 مزیت‌های بیشتری دارد. با دو موتور آپشنال ارائه می‌شود و در داخل کابین نیز تجهیزات زیادی دارد.

    مشخصات ظاهری

    در فیس لیفت سال 2017 این خودرو، جلو پنجره و سپراز نوطراحی شدند. جلو پنجره و مجرای هوا در میان سپر، به رنگ سیاه و البته فلزی هستند. ظاهر مدل 2017 خودرو میتسوبیشی ساده است و با چراغ‌های زنون ارائه شده است و در مقایسه با مدل 2010، حس اسپرت و جوان پسند تری به نمایش گذاشته است. خطوط هماهنگ روی کاپوت باعث حجم‌دهی جذاب کاپوت شده و حس اسپرت خودرو را افزایش داده است. در مدل‌های استاندارد این خودرو رینگ‌های 16 اینچی آلومینیومی یا فولادی در مدل‌های فول آپشن رینگ‌های 18 اینچی آلومینیومی ارائه می‌شود.

    فضای داخلی و کابین

    خودروی میتسوبیشی RvR ساختار تکراری و عاری از خلاقیت شبیه کراس اوورهای معمولی دارد. سقف آن مستطیلی و بزرگ است و صندلی عقب آن فضای زیادی برای پاها و سر حتی برای افراد بلند قد دارد. مواد به کار رفته در داشبورد پلاستیک سخت و معمولی است. در کنسول مرکزی نیز طرح فیبر کربنی دیده می‌شود که در مدل 2017 این قسمت به صورت یک قاب مشکی پیانویی وجود دارد.

    به نقل از ویرلن، یکی از ویژگی‌های جالب این خودرو داشتن سیستم اتوماتیک کنترل دمای اتاق است زیرا در بیشتر خودروهای مدل پایه، باید با استفاده از بخاری دمای داخل کابین را تنظیم کرد. تمام مدل‌های این خودرو مجهز به اسپیکر 140 واتی و دوربین دنده عقب می‌باشند، البته در مدل‌های فول آپشن این خودرو، سیستم صوتی با کیفیت بهتری ارائه می‌شود به طوری که اسپیکرها از 140 وات به 710 وات ارتقا می‌یابند و در قسمت عقب نیز با ساب ووفر قوی همراه می‌شوند.

    مشخصات فنی

    خودرو میتسوبیشی RvR یک موتور 2 لیتری با قدرت 148 اسب بخار و فاقد توربوشارژ بود، که در مدل 2017 این موتور بزرگ‌تر شد. این محصول در مدل 2017، موتوری 2400 سی سی با قدرت 168 اسب بخار و گشتاور 226 نیوتن متر ارائه داده است. این مدل از خودرو، حدود 8.5 ثانیه پس از شروع حرکت به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد و میانگین مصرف سوخت 9 لیتر در 100 کیلومتر با بنزین را دارا است.

    مدل جدید ASX، یک کراس اوور کامپکت است که به لطف کیفیت ساخت قابل قبول و برند سازنده اصیل، فروش خوبی در بازارهای جهانی دارد اما نمی‌تواند هواداران شاسی بلند سایزهای بزرگ تررا، جذب کند. خرید این محصول برای خانواده‌های 4 نفره، جهت استفاده روزانه ویا سفرهای برون شهری، مناسب است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو