فونیکسریمکسبهتام

آمادگی پلیس راه هرمزگان برای تأمین امنیت ترافیکی جاده ها در رمضان

عصر خودرو- رئیس پلیس راه هرمزگان از آمادگی کامل پلیس راه استان برای تأمین امینت ترافیکی جاده ها در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد .

آمادگی پلیس راه هرمزگان برای تأمین امنیت ترافیکی جاده ها در رمضان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، علی اسفندانی پیش ازظهر چهارشنبه در نشست خبری با تبریک فرارسیدن ماه مبارک و پر خیر و برکت رمضان، گفت: آنچه که بر عظمت این ماه افزوده و دل‌های مؤمنان را نیز با خود همراه کرده است نزول قرآن کریم بر پیامبر اعظم (ص) و قرار گرفتن شب‌های قدر در این ماه مبارک است.

    رئیس پلیس راه استان هرمزگان افزود: در همین راستا پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با بهره گیری از تمام توان موجود برای برقراری نظم وامنیت ترافیکی در محورهای استان توأم با آرامش برای اجرای هرچه بهتر مراسمات اقدام خواهدکرد.

    سرهنگ اسفندانی تصریح کرد: به منظور تکریم روزه داران عزیزو سهولت شرکت در نماز جماعت مساجد حاشیه راه نیم ساعت قبل و نیم ساعت بعد از نماز اعمال قانون وسائط نقلیه در اطراف مساجد انجام نخواهد شد.

    وی با توصیه به مردم شریف استان در پرهیز از سفرهای غیر ضروری، خاطرنشان کرد: مردم و مسافران گرامی لازم است ضمن رعایت شئونات اسلامی، برای صرف غذا فقط از مکان‌های پوشیده و از قبل تعیین شده استفاده کنند و از خوردن غذا و آشامیدن حین رانندگی و در انظار عمومی جداً خودداری کنند.

    این مسئول انتظامی از آمادگی صد در صدی پلیس راه استان برای تأمین امنیت ترافیکی مردم و روزه داران در طول ماه مبارک رمضان خبر داد و اذعان داشت: برخورد پلیس با تخلفات رانندگی از جمله، روزه خواری راننده و سرنشینان خودروها در حین رانندگی، حمل سگ، ایجاد آلودگی‌های صوتی و استعمال دخانیات بصورا قاطع و قانونی خواهد بود.

    رئیس پلیس راه استان هرمزگان در خاتمه بر همکاری‌های همه جانبه مردم و سایر نهادهای اثر گذار در امنیت و نظم ترافیکی و انتظامی استان با پلیس تأکید کرد.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط